Code: Select all
on BuildingComplete(budynek) do
begin
if GetBType(budynek)=b_depot and GetSide(budynek)=7 then
begin
SetResourceType(GetBase(budynek), mat_cans, 2000);
SetResourceType(GetBase(budynek), mat_oil, 2000);
SetResourceType(Getbase(budynek), mat_siberit, 2000);
end;
if GetBType(budynek)=b_workshop and GetSide(budynek)=7 then
begin
ComUpgrade(budynek);
lab=AddComBuild(arab1, b_lab, 108,6, 2);
lab1=AddComBuild(arab1, b_lab, 115,14, 5);
sloneczko=AddComBuild(arab1, b_solar_power, 120,3, 3);
sloneczko1=AddComBuild(arab1, b_solar_power, 124,4, 2);
end;
if GetBType(budynek)=b_lab and GetSide(budynek)=7 and isInArea(budynek, alab) then
begin
naukowcy;
ComEnterUnit([n,n1,n2,n3], budynek);
ComResearch(budynek, tech_solpow);
AddComResearch(budynek, tech_soleng);
AddComResearch(budynek, tech_oilpow);
AddComResearch(budynek, tech_oileng);
AddComResearch(budynek, tech_tech1);
AddComResearch(budynek, tech_tech2);
end;
if GetBType(budynek)=b_lab and GetSide(budynek)=7 and isInArea(budynek, alab1) then
begin
ComEnterUnit([n4,n5,n6], budynek);
wait(0$20);
ComUpgradeLab(budynek, b_lab_weapon);
end;
end;
On UpgradeComplete(buda) do
begin
if GetLabKind(buda, 1)=b_lab_weapon and GetSide(buda)=7 then
begin
ComResearch(buda, tech_Gatling);
AddComResearch(buda, tech_Gun);
AddComResearch(buda, tech_Explos);
AddComResearch(buda, tech_Rocket);
AddComResearch(buda, tech_weap1);
AddComResearch(buda, tech_weap2);
AddComResearch(buda, tech_weap3);
end;
end;
On ResearchComplete(tech, lab) do
begin
if GetTech(tech, 1)=tech_tech2 and GetBType(lab)=b_lab and isInArea(lab, alab) then
begin
ComUpgradeLab(lab,... // tu nie dokończyłem pisać ;p
Instrukcja jest dla komputera, aby wiedział, gdzie budować
A skoro Gogeta wiesz, jak wyodrębnić budynki, gdy np. gracz je wybuduje, to proszę , napisz mi co napisać.