SAIL - "Wyodrębnienie" labolatoriów.

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

SAIL - "Wyodrębnienie" labolatoriów.

Post by Xero Rozbójca »

Witam.
Od zawsze mam problem z wyodrębnieniem kilku tych samych budynków, które są budowane po sobie bez użycia identów, a potem, chcę je np. rozbudować w evencie.

http://pastebin.pl/24707 Proszę o to kod. Oczywiście jest on wycięty.

Dodatkowo:

Code: Select all

export sklad, fabryka, lab, lab1;
export function rozbudowa;
begin
sklad=ComBuild(arab1, b_depot, 116,6, 3);
wait(0$1);
fabryka=AddComBuild(arab1, b_workshop, 134,15, 3);
end;
Wie ktoś, jak je wyodrębnić?
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: SAIL - "Wyodrębnienie" labolatoriów.

Post by Xero Rozbójca »

Topic refresh!
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: SAIL - "Wyodrębnienie" labolatoriów.

Post by Gwrhkhsh »

Code: Select all

#ident = FilterAllUnits([f_btype, #stała budynku]);
albo

Code: Select all

on BuildingComplete(build)
   if GetBType(build) = #stała budynku then #ident = build 
To dwa najwygodniejsze z możliwych wyjść. Sposób, którego używasz, działać nie będzie.
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: SAIL - "Wyodrębnienie" labolatoriów.

Post by Xero Rozbójca »

Sam już wpadłem jak zrobić. Polak chce, Polak potrafi ^^

Ustawiłem na mapie aree, gdzie mają być budowane labolatoria i w kodzie napisałem coś takiego:

Code: Select all

if GetBType(budynek)=b_lab and GetSide(budynek)=7 and isInArea(budynek, alab) then
begin
naukowcy;
ComEnterUnit([n,n1,n2,n3], budynek);
ComResearch(budynek, tech_solpow);
AddComResearch(budynek, tech_soleng);
AddComResearch(budynek, tech_oilpow);
AddComResearch(budynek, tech_oileng);
AddComResearch(budynek, tech_tech1);
AddComResearch(budynek, tech_tech2);
end;
if GetBType(budynek)=b_lab and GetSide(budynek)=7 and isInArea(budynek, alab1) then
begin
ComEnterUnit([n4,n5,n6], budynek);
wait(0$20);
ComUpgradeLab(budynek, b_lab_weapon);
end;
end;
Wszystko śmiga ładnie i jest cacy ;]
Temat do zamknięcia :D
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 196
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Re: SAIL - "Wyodrębnienie" labolatoriów.

Post by Gogeta103 »

No niby wszystko pięknie cacy, ale co będzie jak laboratorium zbudujemy gdzie indziej a nie na tej twojej "arei". Jakoś dziwnie ten twój kod widzę. Ty może wiesz gdzie budować, ale my jako przyszli odbiorcy moda możemy tego nie wiedzieć. No chyba, że coś innego wymyśliłeś?
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: SAIL - "Wyodrębnienie" labolatoriów.

Post by Radzio »

Trzeba było użyć eventu.
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: SAIL - "Wyodrębnienie" labolatoriów.

Post by Xero Rozbójca »

Code: Select all

on BuildingComplete(budynek) do
begin
if GetBType(budynek)=b_depot and GetSide(budynek)=7 then
begin
SetResourceType(GetBase(budynek), mat_cans, 2000);
SetResourceType(GetBase(budynek), mat_oil, 2000);
SetResourceType(Getbase(budynek), mat_siberit, 2000);
end;
if GetBType(budynek)=b_workshop and GetSide(budynek)=7 then
begin
ComUpgrade(budynek);
lab=AddComBuild(arab1, b_lab, 108,6, 2);
lab1=AddComBuild(arab1, b_lab, 115,14, 5);
sloneczko=AddComBuild(arab1, b_solar_power, 120,3, 3);
sloneczko1=AddComBuild(arab1, b_solar_power, 124,4, 2);
end;
if GetBType(budynek)=b_lab and GetSide(budynek)=7 and isInArea(budynek, alab) then
begin
naukowcy;
ComEnterUnit([n,n1,n2,n3], budynek);
ComResearch(budynek, tech_solpow);
AddComResearch(budynek, tech_soleng);
AddComResearch(budynek, tech_oilpow);
AddComResearch(budynek, tech_oileng);
AddComResearch(budynek, tech_tech1);
AddComResearch(budynek, tech_tech2);
end;
if GetBType(budynek)=b_lab and GetSide(budynek)=7 and isInArea(budynek, alab1) then
begin
ComEnterUnit([n4,n5,n6], budynek);
wait(0$20);
ComUpgradeLab(budynek, b_lab_weapon);
end;
end;

On UpgradeComplete(buda) do
begin
if GetLabKind(buda, 1)=b_lab_weapon and GetSide(buda)=7 then
begin
ComResearch(buda, tech_Gatling);
AddComResearch(buda, tech_Gun);
AddComResearch(buda, tech_Explos);
AddComResearch(buda, tech_Rocket);
AddComResearch(buda, tech_weap1);
AddComResearch(buda, tech_weap2);
AddComResearch(buda, tech_weap3);
end;
end;                    

On ResearchComplete(tech, lab) do
begin
if GetTech(tech, 1)=tech_tech2 and GetBType(lab)=b_lab and isInArea(lab, alab) then
begin
ComUpgradeLab(lab,... // tu nie dokończyłem pisać ;p
Instrukcja jest dla komputera, aby wiedział, gdzie budować :P

A skoro Gogeta wiesz, jak wyodrębnić budynki, gdy np. gracz je wybuduje, to proszę , napisz mi co napisać.
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
Post Reply