Wersja Moda 2.0
Mod zawiera jedną kampanię z 15 misjami oraz drugą z 1 misją
Dodano:
-Nowe Menu
-Nowe Misje(4)
-Naprawiono błędy w poprzednich misjach.
Mod RED opowiada o Losach Maj. D. N. Płatonova które takie różowe niebyły... Najpierw dowiaduje się że przechodząc przez CZAPę mógł wylądować w jaskini z napalonymi szympansami potem jego ludzie są mało kompetentni, i na koniec zaufał jeszcze raz naukowcom i ich technologi teleportacyjnej... Ale po pewnym czasie, nawet się do tego przyzwyczaił
Dalsze prace nastąpią po wydaniu patcha 1.11
Co ja się będę rozczulał, PObierajcie i grajcie :
http://chomikuj.pl/Niezrodzony15/*40Ori ... ed+2.0.rar
Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Czuję, że jestem w matni
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...
Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...
Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436
-
- Site Administrator
- Mensajes: 2898
- Registrado: Vie Jul 28, 2006 10:58 am
- Ubicación: Bialystok, Poland
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Czyli to już ostatnie wydanie moda, nie?Leszcz escribió:Dalsze prace nastąpią po wydaniu patcha 1.11
- pijanymis
- Soldier level 6
- Mensajes: 358
- Registrado: Mié Abr 07, 2010 10:54 pm
- Ubicación: HAJNÓWKA
- Contactar:
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Mam nadzieje dużo poprawiłeś między innymi dialogi
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Radzio escribió:Czyli to już ostatnie wydanie moda, nie?Leszcz escribió:Dalsze prace nastąpią po wydaniu patcha 1.11
To będzie Patch 1.11 czy nie?
Czuję, że jestem w matni
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...
Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...
Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Ciekaw jestem jaka jest roznica miedzy poziomami trudnosci, opisz troche poziomy
- Antitheus
- Kung Führer
- Mensajes: 2526
- Registrado: Jue Ene 04, 2007 9:45 pm
- Ubicación: Gorzów Wlkp.
- Contactar:
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
mody są przeważnie robione na 1 poziom trudności. Co bardziej ambitni robią na 2 lub 3.
Jeśli nie widzisz różnicy to znaczy, że jej nie ma.
Jeśli nie widzisz różnicy to znaczy, że jej nie ma.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Serpent
- Soldier level 10
- Mensajes: 4166
- Registrado: Mar Jul 07, 2009 9:13 pm
- Ubicación: Polska - EuroStan ZSRE
- Contactar:
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Mod zawiera dużo błędów:
- Wiele postaci ma takie same gęby jak i nazwiska.
- Na początku misji pojawią się cele dla całej misji.
np.
- Brakuje opcji szybkie wznowienie
np.
Komenda na Szybkie Wznowienie:
SaveForQuickRestart; // Dajesz ją gdzieś w kodzie wtedy od tamtego momentu gra się wczyta.
- Zdania wyglądają nie estetycznie.
- Widać dziury w trawie (Misja 2).
Jak znajdę więcej błędów to napiszę
Edit:
- Wiele postaci ma takie same gęby jak i nazwiska.
- Na początku misji pojawią się cele dla całej misji.
np.
Código: Seleccionar todo
Nie pozwól Burłakowi umrzeć // a burłaka na mapie nie ma^^
np.
Código: Seleccionar todo
W 1 misji jak ci zabiją Płatonova to trzeba jeszcze raz wysłuchując wszystkich dialogów na mapie 01.
SaveForQuickRestart; // Dajesz ją gdzieś w kodzie wtedy od tamtego momentu gra się wczyta.
- Zdania wyglądają nie estetycznie.
- Widać dziury w trawie (Misja 2).
Jak znajdę więcej błędów to napiszę
Edit:
Niestety tak jest, ale zrobienie poziomu trudności to nie jest wcale takie trudne :oops2:mody są przeważnie robione na 1 poziom trudności. Co bardziej ambitni robią na 2 lub 3.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Poziomy trudności są w większości misji, ślepy by zauważył różnice między noob a Pro-Wymiatacz
Serp, jak już Ci pisałem kilka misji zrobię od początku w pełnej wersji a te gęby i nazwiska to nie wiem, bo przy testowaniu na to uwagi nie zwróciłem, po prostu widzę wroga i strzelam nie patrze na twarz
No i szybkie wznowienie będzie trzeba zrobić
Serp, jak już Ci pisałem kilka misji zrobię od początku w pełnej wersji a te gęby i nazwiska to nie wiem, bo przy testowaniu na to uwagi nie zwróciłem, po prostu widzę wroga i strzelam nie patrze na twarz
No i szybkie wznowienie będzie trzeba zrobić
Czuję, że jestem w matni
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...
Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...
Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436
- Serpent
- Soldier level 10
- Mensajes: 4166
- Registrado: Mar Jul 07, 2009 9:13 pm
- Ubicación: Polska - EuroStan ZSRE
- Contactar:
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Brak linijek powoduje ten błąd:
- Brak hc_gallery powoduje że komp(ow) w SAILu tworzy podobne gębuchy.
- Ten błąd także zdarza się gdy ręcznie stawiamy ludzi na mapce.
- Brak hc_name powoduje że postacie mają takie samo nazwisko
- Ten błąd także zdarza się gdy ręcznie stawiamy ludzi na mapce.
Możesz naprawić ten błąd dodając te linijki i tworząc jedynie ludzi w SAILu.
Przykład postaci w SAILu:
Możesz dodać też 2 komendy:
Choć nie wiem czy to coś da.
Co do trawy to Nitek w MA napisał co trzeba zrobić aby trawa była normalna.
Cele, to wiadomo więcej ChangeMissionObjectives(' ');
- Brak hc_gallery powoduje że komp(ow) w SAILu tworzy podobne gębuchy.
- Ten błąd także zdarza się gdy ręcznie stawiamy ludzi na mapce.
- Brak hc_name powoduje że postacie mają takie samo nazwisko
- Ten błąd także zdarza się gdy ręcznie stawiamy ludzi na mapce.
Możesz naprawić ten błąd dodając te linijki i tworząc jedynie ludzi w SAILu.
Przykład postaci w SAILu:
Código: Seleccionar todo
//Pamiętaj o exporcie identów jednostek!
uc_side=1; // strona(side)
uc_nation=nation_american; // 1=am ,2=ar , 3=rus
hc_skills=[0,0,0,0]; // umiejetnosci | oprócz tej linijki możesz dać też hc_basic_skill[x,x,x,x];
hc_sex=sex_male; // albo sex_female
hc_gallery='Galeria' ; // nazwa galerii
hc_face_number=1 ; // numer twarzy
hc_class=1; // klasa postaci(zolnierz, etc.)
hc_importance=108; // powyżej 100 postac się świeci
hc_name='Nazwisko'; // możesz zostawić samo hc_name=''; wtedy będzie losowe nazwisko
ident ludzika=CreateHuman;
ident ludzika1=CreateHuman;
ident ludzika2=CreateHuman;
ident ludzika3=CreateHuman;
PlaceUnitArea(ident ludzika,Area,false); // pamiętaj musisz stawiać każda jednostkę oddzielnie inaczej się nie pojawi!
PlaceUnitArea(ident ludzika1,Area,false);
// itd.
Código: Seleccionar todo
- InitHc;
- RandomizeAll;
Co do trawy to Nitek w MA napisał co trzeba zrobić aby trawa była normalna.
Cele, to wiadomo więcej ChangeMissionObjectives(' ');
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Jak robicie spam anonimowych wrogów, to zróbcie to po prostu pętlą i
i już.
Código: Seleccionar todo
var #jednostka;
// ... pętla itd.
InitHc;
PrepareSoldier(#płeć, #skill);
#jednostka = CreateHuman;
// umieścić jednostkę, skończyć pętlę
-
- Site Administrator
- Mensajes: 2898
- Registrado: Vie Jul 28, 2006 10:58 am
- Ubicación: Bialystok, Poland
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Dokładnie jak Gwrhkhsh mówi.
Jeszcze tylko trzeba dać RandomizeAll; na początku misji, żeby wygenerowało innego seed'a.
Jeszcze tylko trzeba dać RandomizeAll; na początku misji, żeby wygenerowało innego seed'a.
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
poczatkowe misje oceniam b. wysoko - ciekawa fabula, malo bledow jezykow (co sie niestety rzadko na OW zdarza), ale gdy doszedlem do misji 7 (albo 8 ) to musialem wylaczyc gre z powodu lagow... "liczy sie jakosc, nie ilość"
Última edición por Zidek el Jue Ago 12, 2010 2:22 pm, editado 2 veces en total.
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
moda przeszedłem całego i lagów żadnych nie miałem. Błędów też nie.
" Przetrwa tylko ten, o nerwach stalowych "
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Co za hipokryzja, oskarżać ludzi o błędy, robiąc go w tym samym zdaniu..Zidek escribió:, malo bledow jezykow (co sie niestety rzadko na OW zdaza)
Re: Rosyjski Elitarny Dowódca 2.0
Takich błędów żeby przeszkadzały w przejściu jakiejkolwiek misji starałem się nie robić a jeśli takie powstały starałem się je wyeliminować.DrCzurak escribió:moda przeszedłem całego i lagów żadnych nie miałem. Błędów też nie.
Na początku starałem się aby było widać różnicę między poziomami, Noob miał do wyboru jedną z kilku pomocy, Normalny Gracz to misja bez dodatków a Pro-Wymiatacz miał dodatkowych wrogów i mniej ludzi/surowców.Szatyn escribió:Ciekaw jestem jaka jest roznica miedzy poziomami trudnosci, opisz troche poziomy
Dialogi trochę poprawiłempijanymis escribió:Mam nadzieje dużo poprawiłeś między innymi dialogi
Błędy starałem się wszystkie wyeliminować.Zidek escribió:poczatkowe misje oceniam b. wysoko - ciekawa fabula, malo bledow jezykow (co sie niestety rzadko na OW zdaza)
w 7 jest o wiele mniej wrogów niż w misji np. 5 czy 6 a w 8 misji to całkiem mało, więc nie wiem dlaczego te lagi ;/Zidek escribió:ale gdy doszedlem do misji 7 (albo to musialem wylaczyc gre z powodu lagow... "liczy sie jakosc, nie ilość"
Dziękuję za opinie i zapraszam do dalszego komentowania
Czuję, że jestem w matni
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...
Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...
Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436