http://original-war.net/me/17.zip
Nowa idea. Nowy build-up.
Multiplayer zmienia się z MultiExtended.
PS: To znacznie udoskonalona wersja rewizji 15.
Nowy build-up
-
- Site Administrator
- Beiträge: 2898
- Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
- Wohnort: Bialystok, Poland
Re: Nowy build-up
Obu.
Re: Nowy build-up
Testowałem przelotnie z Antonim... I średnio mi się to podoba.
Fakt, nikt nie wjedzie na "nową" posesję wroga, ale już dużo wcześniej mogą się zaczynać walki o podest, a właściwie "nie zajęcie" podestu...
A pomysł z przenoszeniem ludzi na środek i wykrywaczem nie stosujących się do zasad; genialne
Fakt, nikt nie wjedzie na "nową" posesję wroga, ale już dużo wcześniej mogą się zaczynać walki o podest, a właściwie "nie zajęcie" podestu...
A pomysł z przenoszeniem ludzi na środek i wykrywaczem nie stosujących się do zasad; genialne
Re: Nowy build-up
Mnie drazni to, ze zamiast jechac komora do bazy lub z bazy w strone srodka, jezeli mamy obok baze wroga szybciej jest wjechac w jego buildup, niz normalnie na wprost.
...
Re: Nowy build-up
Czyżbyśmy powoli dochodzili do wniosku, że to była ... lipa ? xD
222 HuE hUe Hue
222 HuE hUe Hue
-
- Site Administrator
- Beiträge: 2898
- Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
- Wohnort: Bialystok, Poland
Re: Nowy build-up
Będzie poprawione.Antonio hat geschrieben:Mnie drazni to, ze zamiast jechac komora do bazy lub z bazy w strone srodka, jezeli mamy obok baze wroga szybciej jest wjechac w jego buildup, niz normalnie na wprost.
A nie o to chodziło?Ghost hat geschrieben:Fakt, nikt nie wjedzie na "nową" posesję wroga, ale już dużo wcześniej mogą się zaczynać walki o podest, a właściwie "nie zajęcie" podestu...
- Antitheus
- Kung Führer
- Beiträge: 2526
- Registriert: Do Jan 04, 2007 9:45 pm
- Wohnort: Gorzów Wlkp.
- Kontaktdaten:
Re: Nowy build-up
Radek, a dałoby się może zrobić tak, że gracze do końca BU time mają ze sobą sojusz? Oczywiście trzeba by było wyeliminować bug z wyciąganiem surowców z składu. Np wszyscy na środku mają sojusz ale jak gracz A wjedzie na teren gracza B to gracz A staje się wrogi wobec B podczas gdy A dla B ma sojusz [wybaczcie motanie] Gdy jednostka wroga znika z bazy znów wszyscy mają sojusz
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
-
- Site Administrator
- Beiträge: 2898
- Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
- Wohnort: Bialystok, Poland
Re: Nowy build-up
Sojusz nie blokuje ataków...Antitheus hat geschrieben:Radek, a dałoby się może zrobić tak, że gracze do końca BU time mają ze sobą sojusz? Oczywiście trzeba by było wyeliminować bug z wyciąganiem surowców z składu. Np wszyscy na środku mają sojusz ale jak gracz A wjedzie na teren gracza B to gracz A staje się wrogi wobec B podczas gdy A dla B ma sojusz [wybaczcie motanie] Gdy jednostka wroga znika z bazy znów wszyscy mają sojusz
// No tak, racja... Ew zablokować wychodzenie z strefy BU jednostek militarnych.
[ Added: 22:06, 02-04-2011 ]
Nie dało się jednak oszacować poprzedniej pozycji wystarczająco skutecznie.
Dlatego wymyśliłem i zaimplementowałem nową metodę build-up`u, a Gothuk oczywiście dorobił nowe aree. Chwała mu za to! xD
http://original-war.net/me/20.zip
Re: Nowy build-up
Ukryta area - wg. mnie, pomysł świetny.
Jedyne co trzeba zmienić, to powrót rozmiarów areii do tych z ME17, bo one były dobre.
Jedyne co trzeba zmienić, to powrót rozmiarów areii do tych z ME17, bo one były dobre.
-
- Site Administrator
- Beiträge: 2898
- Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
- Wohnort: Bialystok, Poland
Re: Nowy build-up
Nie, przemyślałem to i takie coś dawałoby snajperów na wzniesieniach, co kosiliby z ukrycia.Ghost hat geschrieben:Ukryta area - wg. mnie, pomysł świetny.
Jedyne co trzeba zmienić, to powrót rozmiarów areii do tych z ME17, bo one były dobre.
Re: Nowy build-up
Hmm...
A dało by radę zrobić tak, że dla gracza X który jest na pozycji dół środek, jego "mapa" do końca buluitu ma rozmary jego arei ? Tak, że nie ma szans, żeby wjechał do przeciwnika?
A dało by radę zrobić tak, że dla gracza X który jest na pozycji dół środek, jego "mapa" do końca buluitu ma rozmary jego arei ? Tak, że nie ma szans, żeby wjechał do przeciwnika?
-
- Site Administrator
- Beiträge: 2898
- Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
- Wohnort: Bialystok, Poland
Re: Nowy build-up
Nie.Ghost hat geschrieben:Hmm...
A dało by radę zrobić tak, że dla gracza X który jest na pozycji dół środek, jego "mapa" do końca buluitu ma rozmary jego arei ? Tak, że nie ma szans, żeby wjechał do przeciwnika?
[ Added: 20:25, 03-04-2011 ]
Spróbujcie tego.
http://original-war.net/me/23.zip
[ Added: 21:06, 05-04-2011 ]
Jakieś opinie?
[ Added: 21:14, 05-04-2011 ]
Drobna poprawka:
http://original-war.net/me/24.zip
Re: Nowy build-up
Radzio, a co z tym syberytem, co go przy srednio i duzo powinno dawac na poczatku, tak jak rope?
Kiedys mowiles ze leci do gracza 0, a gracze sa od 1 do 8, przez co "znika". Nie poprawicie tego?
Kiedys mowiles ze leci do gracza 0, a gracze sa od 1 do 8, przez co "znika". Nie poprawicie tego?
...
-
- Site Administrator
- Beiträge: 2898
- Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
- Wohnort: Bialystok, Poland
Re: Nowy build-up
Code: Alles auswählen
starting_resources := [[0,0,0], [30,0,0], [50,20,0], [80,40,20]] [def_starting_resources+1];
--
Lepiej powiedz, jakie są opinie o tym build-up'ie nowym.