Nowy build-up

Wszystko o graniu w OW w sieci.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Nowy build-up

Beitrag von Radzio »

http://original-war.net/me/17.zip

Nowa idea. Nowy build-up.
Multiplayer zmienia się z MultiExtended.


PS: To znacznie udoskonalona wersja rewizji 15.
Antonio
Site Moderator
Beiträge: 539
Registriert: Mo Mai 17, 2010 6:29 pm

Re: Nowy build-up

Beitrag von Antonio »

To dla 1.11, czy 1.10b tez?
...
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Re: Nowy build-up

Beitrag von Radzio »

Obu.
Benutzeravatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Beiträge: 269
Registriert: Mi Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Nowy build-up

Beitrag von Ghost »

Testowałem przelotnie z Antonim... I średnio mi się to podoba.
Fakt, nikt nie wjedzie na "nową" posesję wroga, ale już dużo wcześniej mogą się zaczynać walki o podest, a właściwie "nie zajęcie" podestu...
A pomysł z przenoszeniem ludzi na środek i wykrywaczem nie stosujących się do zasad; genialne ;)
Antonio
Site Moderator
Beiträge: 539
Registriert: Mo Mai 17, 2010 6:29 pm

Re: Nowy build-up

Beitrag von Antonio »

Mnie drazni to, ze zamiast jechac komora do bazy lub z bazy w strone srodka, jezeli mamy obok baze wroga szybciej jest wjechac w jego buildup, niz normalnie na wprost.
...
Benutzeravatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Beiträge: 269
Registriert: Mi Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Nowy build-up

Beitrag von Ghost »

Czyżbyśmy powoli dochodzili do wniosku, że to była ... lipa ? xD

222 HuE hUe Hue
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Re: Nowy build-up

Beitrag von Radzio »

Antonio hat geschrieben:Mnie drazni to, ze zamiast jechac komora do bazy lub z bazy w strone srodka, jezeli mamy obok baze wroga szybciej jest wjechac w jego buildup, niz normalnie na wprost.
Będzie poprawione.
Ghost hat geschrieben:Fakt, nikt nie wjedzie na "nową" posesję wroga, ale już dużo wcześniej mogą się zaczynać walki o podest, a właściwie "nie zajęcie" podestu...
A nie o to chodziło?
Benutzeravatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Beiträge: 2526
Registriert: Do Jan 04, 2007 9:45 pm
Wohnort: Gorzów Wlkp.
Kontaktdaten:

Re: Nowy build-up

Beitrag von Antitheus »

Radek, a dałoby się może zrobić tak, że gracze do końca BU time mają ze sobą sojusz? Oczywiście trzeba by było wyeliminować bug z wyciąganiem surowców z składu. Np wszyscy na środku mają sojusz ale jak gracz A wjedzie na teren gracza B to gracz A staje się wrogi wobec B podczas gdy A dla B ma sojusz [wybaczcie motanie] Gdy jednostka wroga znika z bazy znów wszyscy mają sojusz :)
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Re: Nowy build-up

Beitrag von Radzio »

Antitheus hat geschrieben:Radek, a dałoby się może zrobić tak, że gracze do końca BU time mają ze sobą sojusz? Oczywiście trzeba by było wyeliminować bug z wyciąganiem surowców z składu. Np wszyscy na środku mają sojusz ale jak gracz A wjedzie na teren gracza B to gracz A staje się wrogi wobec B podczas gdy A dla B ma sojusz [wybaczcie motanie] Gdy jednostka wroga znika z bazy znów wszyscy mają sojusz :)
Sojusz nie blokuje ataków...

// No tak, racja... Ew zablokować wychodzenie z strefy BU jednostek militarnych.

[ Added: 22:06, 02-04-2011 ]

Nie dało się jednak oszacować poprzedniej pozycji wystarczająco skutecznie.

Dlatego wymyśliłem i zaimplementowałem nową metodę build-up`u, a Gothuk oczywiście dorobił nowe aree. Chwała mu za to! xD

http://original-war.net/me/20.zip
Benutzeravatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Beiträge: 269
Registriert: Mi Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Nowy build-up

Beitrag von Ghost »

Ukryta area - wg. mnie, pomysł świetny.
Jedyne co trzeba zmienić, to powrót rozmiarów areii do tych z ME17, bo one były dobre.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Re: Nowy build-up

Beitrag von Radzio »

Ghost hat geschrieben:Ukryta area - wg. mnie, pomysł świetny.
Jedyne co trzeba zmienić, to powrót rozmiarów areii do tych z ME17, bo one były dobre.
Nie, przemyślałem to i takie coś dawałoby snajperów na wzniesieniach, co kosiliby z ukrycia.
Benutzeravatar
Ghost
Soldier level 5
Soldier level 5
Beiträge: 269
Registriert: Mi Nov 25, 2009 12:42 pm

Re: Nowy build-up

Beitrag von Ghost »

Hmm...
A dało by radę zrobić tak, że dla gracza X który jest na pozycji dół środek, jego "mapa" do końca buluitu ma rozmary jego arei ? Tak, że nie ma szans, żeby wjechał do przeciwnika?
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Re: Nowy build-up

Beitrag von Radzio »

Ghost hat geschrieben:Hmm...
A dało by radę zrobić tak, że dla gracza X który jest na pozycji dół środek, jego "mapa" do końca buluitu ma rozmary jego arei ? Tak, że nie ma szans, żeby wjechał do przeciwnika?
Nie.

[ Added: 20:25, 03-04-2011 ]

Spróbujcie tego.

http://original-war.net/me/23.zip

[ Added: 21:06, 05-04-2011 ]

Jakieś opinie?

[ Added: 21:14, 05-04-2011 ]

Drobna poprawka:
http://original-war.net/me/24.zip
Antonio
Site Moderator
Beiträge: 539
Registriert: Mo Mai 17, 2010 6:29 pm

Re: Nowy build-up

Beitrag von Antonio »

Radzio, a co z tym syberytem, co go przy srednio i duzo powinno dawac na poczatku, tak jak rope?

Kiedys mowiles ze leci do gracza 0, a gracze sa od 1 do 8, przez co "znika". Nie poprawicie tego?
...
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Re: Nowy build-up

Beitrag von Radzio »

Code: Alles auswählen

  starting_resources          := [[0,0,0], [30,0,0], [50,20,0], [80,40,20]] [def_starting_resources+1];
Tylko przy maksymalnych daje. To już od dawna działa. :P
--
Lepiej powiedz, jakie są opinie o tym build-up'ie nowym.
Antworten