Page 1 of 1

Możliwości modderskie

Posted: Fri Dec 16, 2011 8:13 pm
by Radzio
Napiszcie, jakich możliwości odnośnie moddingu Wam brakuje, a ja wybiorę kilka z pomysłów, którymi zajmę się w najbliższym czasie. :-)

Re: Możliwości modderskie

Posted: Fri Dec 16, 2011 10:07 pm
by Szatyn
w sensie wsadzenia tego do edytora, sprecyzuj

Re: Możliwości modderskie

Posted: Fri Dec 16, 2011 10:24 pm
by Radzio
Bardzo ogólnie.

Re: Możliwości modderskie

Posted: Fri Dec 16, 2011 10:44 pm
by Serpent
Od dawna czekałem na taki temat :D

Po pierwsze przydałoby się jakoś zrobić żeby gra czytała nowe modele robione w GM Editor bo obecnie jest błąd w edytorze.

Po drugie nie zawsze da się zrobić fale na wodzie, nie wiem czemu ale edytor nie chce wyeksportować water image (dotyczy tylko kilku przypadków).

Po trzecie folder Backup, powinien zawierać mapę z przedostatnim zapisem mapy a nie ostatnim tak jak jest to teraz, bo obecnie to mija się z celem gdy zapiszemy uszkodzoną mapę.

Przydało by się też żeby okno podglądu na mapę było nieco większe.

Fajnie było by też dodawać swoje elementy krajobrazu do gry typu drzewa, słupy, kamienie, tabliczki itd.

Dobrze było by też poprawić dodawanie animacji do mapy, bo obecnie to jest kiepsko jeśli chodzi o jakość tych klatek w edytorze.

Przydałby się program do edycji interfejsu, który umożliwił by kolorowanie i przesuwanie guzików przynajmniej w głównym menu.

I ostatnie, miło byłoby wykorzystać Apeman Campaing ale nie wiem czy to obecnie możliwe.

To tyle, jak coś sobie przypomnę to dopiszę :P

Re: Możliwości modderskie

Posted: Sat Dec 17, 2011 8:28 am
by Radzio
Serpent wrote:1. Po pierwsze przydałoby się jakoś zrobić żeby gra czytała nowe modele robione w GM Editor bo obecnie jest błąd w edytorze.

2. Po drugie nie zawsze da się zrobić fale na wodzie, nie wiem czemu ale edytor nie chce wyeksportować water image (dotyczy tylko kilku przypadków).

3. Po trzecie folder Backup, powinien zawierać mapę z przedostatnim zapisem mapy a nie ostatnim tak jak jest to teraz, bo obecnie to mija się z celem gdy zapiszemy uszkodzoną mapę.

4. Przydało by się też żeby okno podglądu na mapę było nieco większe.

5. Fajnie było by też dodawać swoje elementy krajobrazu do gry typu drzewa, słupy, kamienie, tabliczki itd.

6. Dobrze było by też poprawić dodawanie animacji do mapy, bo obecnie to jest kiepsko jeśli chodzi o jakość tych klatek w edytorze.

7. Przydałby się program do edycji interfejsu, który umożliwił by kolorowanie i przesuwanie guzików przynajmniej w głównym menu.

8. I ostatnie, miło byłoby wykorzystać Apeman Campaing ale nie wiem czy to obecnie możliwe.
1, 5. Dużo czasu zajęłoby mi przepisanie edytora GM tak, by w końcu naprawdę działał. Ale na wakacjach mogę się zająć.

2. Send me the map.

3. Zajmę się.

4. Kup większy monitor. Srsly, albo źle rozumiem, albo jesteś dziwny :P

6. Gorzej niż 1, 5 :P

7. Również pomyśli się na wakacjach. Ogólnie być może przejdziemy na OGL do tej pory.

8. Zajmę się.

Re: Możliwości modderskie

Posted: Sat Dec 17, 2011 12:35 pm
by Szatyn
ciekawym rozwiazaniem by bylo stworzyc cos nowego, nacje, jakas czesc budynku, albo nowy jakis z nowym zastosowaniem, bron, cokolwiek co dodaloby powiewu nowosci

Re: Możliwości modderskie

Posted: Sat Dec 17, 2011 1:27 pm
by Serpent
GM Editor jest zepsuty więc na razie zapomnij o tym ;p

Co do monitora, mam 21 calowy ale chodziło mi o możliwość rozciągania, zwijania okien tych po bokach.

Re: Możliwości modderskie

Posted: Sat Dec 17, 2011 1:39 pm
by Radzio
No to się zobaczy.

Re: Możliwości modderskie

Posted: Sun Jan 22, 2012 9:44 am
by deekline
mnie zastanawia jak dodać głos do moda

Re: Możliwości modderskie

Posted: Sun Jan 22, 2012 10:31 am
by Serpent
deekline wrote:mnie zastanawia jak dodać głos do moda
http://wiki.owsupport.com/index.php?tit ... s/pl#Intro

Re: Możliwości modderskie

Posted: Tue Jan 24, 2012 3:00 pm
by Nitek
Headers.wri nie obsługuje więcej niż jedno cont, tj. przy 03_cont_cont w grze w ekranie ładowania daje mi informacje z 03_cont, a wszystko mam zrobione dobrze.