Ale sobie nabije komentów
Soldier War (SW)
Ogólnie: robisz koszary na platformie i badania.
Arabowie
Badasz biodetekcję, moździerze, rozwinięcia technologiczne podstawowe i uzbrojenia i próbujesz zbudować koszary na platformach. Przydadzą się także rozstawione w newralgicznych punktach mapy miny.
Rosjanie
Badasz bazooki, amunicję do bazook i próbujesz zrobić koszary na platformach. Badasz rozwinięcia technologii podstawowe, uzbrojenia (więcej bazook i ich większy zasięg) oraz
czasoprzestrzenne. Jeśli odkryjesz, że wróg buduje obok ciebie koszary (ale jeszcze nie zbudował całkiem), to przeteleportuj ludzi zza koszar tak, abyś mógł ich zniszczyć
Amerykanie
Przy 1v1 porażka, ale może się przydać np. na 3v3.
Budujesz koszary, wsadzasz snajperów i czekasz, aż przeciwnik zbuduje swoje koszary i cię rozwali - to na 1v1. Przy 3v3 twoi snajperzy mogą posłużyć jako "strzelające radary" z racji ich długiego pola widzenia i dobrego ataku na piechotę.
Dynamic Soldier War (DSW)
Ogólnie: to samo co SW, ale jest parę podstawowych różnic:
- nie możesz trzymać ludzi w koszarach;
- Rosjanie mają mniejsze szanse i bez wsparcia ze strony Arabów lub Amerykanów mogą łatwo przegrać;
- śmierć jednego ludzika to nie taka wielka strata - zrespi się nowy, ale jeśli stracisz 4-5 naraz, to przegrasz.