Code: Select all
every 0$1 trigger isinarea(FilterAllUnits([f_side,8]),exit) Marked 03 do
begin
winmap;
end;
Code: Select all
every 0$1 trigger isinarea(FilterAllUnits([f_side,8]),exit) Marked 03 do
begin
winmap;
end;
Code: Select all
Every 0$01 marked 03 do
Begin
If isinarea(FilterAllUnits([f_side,8]),exit) =X then
begin
winmap;
end;
end;
Code: Select all
Every 0$01 trigger FilterUnitsInArea(area, [f_side, 8]) >= FilterAllUnits([f_side, 8]) do
Szymiew wrote: Chodzi o to, że po mapie czasami przejeżdżają dwa pojazdy: "komora" i "tank", a jeżeli w jednym z nich pod koniec siedzi ktoś ze strony gracza, to znaczy że gracz go zdobył i ma dostać medal2.
SerpentSierp wrote:Code: Select all
If FilterAllUnits([[f_side, 8], [f_type, unit_vehicle]]) > 0 then