Area - brak reakcji

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Area - brak reakcji

Post by Szymiew »

Witam ponownie, mam problem z takim małym kawałkiem kodu:

Code: Select all

every 0$1 trigger isinarea(FilterAllUnits([f_side,8]),exit) Marked 03 do
begin
winmap;
end;
Funkcja winmap ma zadziałać po wejściu do arei "exit" wszystkich jednostek jakie gracz ma pod swoją komendą i nie mam pojęcia dlaczego to nie działa.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Area - brak reakcji

Post by Nefarem »

Nie określiłeś liczby jednostek.

Code: Select all

Every 0$01 marked 03 do
Begin
 	If isinarea(FilterAllUnits([f_side,8]),exit) =X then
	   begin
	   winmap;
   end;
end;	   
Gdzie X liczba jednostek.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Area - brak reakcji

Post by Szymiew »

No właśnie bo liczba jednostek może być różna w zależności od działań gracza, podczas misji kilku może zginąć, a niektórzy mogą nie zostać odkryci i wcieleni do drużyny. Miały liczyć się jednostki jakie gracz ma w danym momencie pod kontrolą (biały kolor).
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Area - brak reakcji

Post by Nefarem »

To zamiast "=X" daj ">=1".
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Area - brak reakcji

Post by Serpent »

Źle, źle, źle...

IsInArea odnosi się do jednej jednostki.

Powinno być:

Code: Select all

Every 0$01 trigger FilterUnitsInArea(area, [f_side, 8]) >= FilterAllUnits([f_side, 8]) do


Jest to bardzo ogólnikowy filtr. Będzie on liczył oprócz samych ludzi również budynki które jak wiadomo nie mogą się przemieszczać.

Polecam zmienić nazwę arei.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Area - brak reakcji

Post by Szymiew »

Ok, thx za to, zmodyfikowałem i działa, ale teraz coś jest nie tak tutaj:

Chodzi o to, że po mapie czasami przejeżdżają dwa pojazdy: "komora" i "tank", a jeżeli w jednym z nich pod koniec siedzi ktoś ze strony gracza, to znaczy że gracz go zdobył i ma dostać medal2.
Spoiler:

Code: Select all

export function WinMap;
var kier1,kier2;
begin
    wait(0$1);
    AddMedal('med1',1);

        kier1=IsDrivenBy(komora);
        kier2=IsDrivenBy(tank);
        
        
    if getside(kier1)=8 or getside(kier2)=8       then  
    AddMedal('med2',1)
    else
    AddMedal('med2',-1);

    if sekret=true and isok(inzo1) and isok(inzo2) then
    AddMedal('med3',1)
    else
    AddMedal('med3',-1);

    GiveMedals('MAIN');
    

    YouWin;

end;
I coś nie halo, bo nie dostaje.

To tworzy te konwoje:
Spoiler:

Code: Select all

                               
export function konwoj;
begin;
randomizeall;
uc_side=1;
hc_class = class_soldier;

                                                                //pojazdowcy

hc_skills = [5,2,4,0];
sol = CreateHuman;

hc_class = class_mechanic;
hc_skills = [2,1,5,2];
mech = CreateHuman;

                                                        //wozy

uc_nation=nation_american;

vc_chassis=us_medium_wheeled;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=us_machine_gun;

tank=createvehicle;


vc_weapon=us_cargo_bay;
SetCargo(komora,mat_cans,100);
komora=createvehicle;

placehumaninunit(sol,tank);
placehumaninunit(mech,komora);

end;

every 1$05 trigger x=2 marked 01 do
begin
konwoj;
Placeunitarea(komora,start,false);
Placeunitarea(tank,start,false);

commovetoarea([komora,tank],cel);
x=0;
enable;
end;

every 0$1 trigger isinarea(komora,koniec) do
begin
removeunit(komora);
enable;
x=x+1;
end;

every 0$1 trigger isinarea(tank,koniec) do
begin
removeunit(tank);
x=x+1;
enable;
end;
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Area - brak reakcji

Post by Serpent »

Szymiew wrote: Chodzi o to, że po mapie czasami przejeżdżają dwa pojazdy: "komora" i "tank", a jeżeli w jednym z nich pod koniec siedzi ktoś ze strony gracza, to znaczy że gracz go zdobył i ma dostać medal2.
SerpentSierp wrote:

Code: Select all

If FilterAllUnits([[f_side, 8], [f_type, unit_vehicle]]) > 0 then   
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Area - brak reakcji

Post by Szymiew »

Śmiga, dzięki.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
Post Reply