Witam, od razu powiem że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o modding Postanowiłem jednak się tym pobawić więc, exportowałem mapę z kampani (w tym przypadku 15 misja rosyjska) i wszystko fajnie do czasu kiedy klikam ''go to game mode'' w tym momencie pojawia mi się błąd http://www.imageshack.com/photo/my-imag ... eenqk.png/
i editor się zawiesza.
Wiem że jest tu wielu speców więc prosze o pomoc
Raczej musiałeś coś zrobić oprócz wyeksportowania, więc pytanie brzmi co. Szczególnie, że w tej misji nie ma "RevealFogArea" - więc zapewne dodawałeś taki kod i coś z nim popsułeś. Musisz więc wkleić kod. I ewentualnie jak dokładnie eksportowałeś mapę i jakie pliki zostawiłeś.
Jeszcze nie pisałem żadnych kodów, narazie chciałem sprawdzić jak to będzie wyglądać.
Pliki które zostawiłem to :
colors
description
map.bin
map
nodes.bin
sources - tutaj zostawilem tylko 2 linijki SOURCE_CODES
END_OF_SOURCE_CODES
Mapy exportowałem przez ParkView pózniej usuwałem to co czytałem że trzeba
No to brakuje code.bin i main.src.
Potem wchodzisz do edytora, w sail editor i usuwasz wszystkie moduły, nastepnie tworzysz nowy modul o nazwie main, wpisujesz:
Epickie teksty: Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony? Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie Kvantovy:: remove sos from kanapeczka Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Generalnie to może być wszystko. Tak już namieszałeś ze wcześniejszymi, że nie wykluczone, że coś tam się po drodze z samą mapą skiepściło. Zacznij od czystego. Spróbuj jeszcze raz od nowa eksportować mapę.
Ewentualnie, jeśli masz jakiś koda poza tym co Serpent dał, to możesz go wrzucić tutaj.