Page 1 of 2
Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 11:24 am
by DarkCider
Witam, od razu powiem że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o modding

Postanowiłem jednak się tym pobawić więc, exportowałem mapę z kampani (w tym przypadku 15 misja rosyjska) i wszystko fajnie do czasu kiedy klikam ''go to game mode'' w tym momencie pojawia mi się błąd
http://www.imageshack.com/photo/my-imag ... eenqk.png/
i editor się zawiesza.
Wiem że jest tu wielu speców więc prosze o pomoc

Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 11:57 am
by Night
Raczej musiałeś coś zrobić oprócz wyeksportowania, więc pytanie brzmi co. Szczególnie, że w tej misji nie ma "RevealFogArea" - więc zapewne dodawałeś taki kod i coś z nim popsułeś. Musisz więc wkleić kod. I ewentualnie jak dokładnie eksportowałeś mapę i jakie pliki zostawiłeś.
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 12:07 pm
by Antitheus
zasada numer 1 przy eksportowaniu map z kampanii:
- usuwasz wszystkie pliki, łączące się z kampanią
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 12:14 pm
by DarkCider
Jeszcze nie pisałem żadnych kodów, narazie chciałem sprawdzić jak to będzie wyglądać.
Pliki które zostawiłem to :
colors
description
map.bin
map
nodes.bin
sources - tutaj zostawilem tylko 2 linijki SOURCE_CODES
END_OF_SOURCE_CODES
Mapy exportowałem przez ParkView pózniej usuwałem to co czytałem że trzeba
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 3:30 pm
by Night
No to brakuje code.bin i main.src.
Potem wchodzisz do edytora, w sail editor i usuwasz wszystkie moduły, nastepnie tworzysz nowy modul o nazwie main, wpisujesz:
i zapisujesz saila.
Samo nie skopiowanie plików nie wystarcza.
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 4:31 pm
by DarkCider
Zrobiłem to co mówiłeś z SAILem. Stworzył mi się plik main.src ale nadal brak code.bin
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 5:35 pm
by Serpent
Po co wam code.bin?
Wystarczy dodać:
Code: Select all
Starting
begin
ResetFog; // bardzo ważne
end;
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 6:23 pm
by DarkCider
http://imageshack.us/f/822/screen2ad.png/
Zrobiłem tak, ale mimo to dalej wyskakuje mi ten komunikat
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 7:46 pm
by DarkCider
W 1 z misji ten kod zadziałał ale znowu wyskoczył inny
http://imageshack.com/photo/my-images/8 ... en3wq.png/
Ten błąd wyskoczył mi nie pierwszy raz, czasami wyskakuje jak chcę coś edytować
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sat May 11, 2013 10:01 pm
by Night
Generalnie to może być wszystko. Tak już namieszałeś ze wcześniejszymi, że nie wykluczone, że coś tam się po drodze z samą mapą skiepściło. Zacznij od czystego. Spróbuj jeszcze raz od nowa eksportować mapę.
Ewentualnie, jeśli masz jakiś koda poza tym co Serpent dał, to możesz go wrzucić tutaj.
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sun May 12, 2013 7:53 am
by Jeanks
Przecież uruchamianie 15 misji z pozycji edytora jest bezsensu bo nie wczyta mu jednostek które mają być eksportowanę. Jedynie odpalenie 1 misji ma sens w edytorze ;p. W Map Preferences usuń wszystkie powiązane pliki i oznacz jaka to misja z której kampani ;p Usuń wszystkie areny i jednostki
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sun May 12, 2013 12:20 pm
by Night
Przecież on próbuje wyeksportować 15 mape, a nie ją uruchamiać w edytorze!
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sun May 12, 2013 7:13 pm
by Jeanks
Night wrote:Przecież on próbuje wyeksportować 15 mape, a nie ją uruchamiać w edytorze!
"kiedy klikam ''go to game mode'' w tym momencie pojawia mi się błąd "
Czytaj ze zrozumieniem on już ją wyeksportował
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sun May 12, 2013 9:35 pm
by DarkCider
Chyba poprostu spróbuje sobie tą mapę skopiować w photoshopie i na nowo zrobić tak jak tu
http://www.youtube.com/watch?v=u_IXJ0J_j_k
Re: Błąd w OWEditor
Posted: Sun May 12, 2013 10:21 pm
by Night
Jeanks wrote:Night wrote:Przecież on próbuje wyeksportować 15 mape, a nie ją uruchamiać w edytorze!
"kiedy klikam ''go to game mode'' w tym momencie pojawia mi się błąd "
Czytaj ze zrozumieniem on już ją wyeksportował
-_-" Właśnie! Zastosuj się do swojego polecenia. Chyba "go to mode on" używa się, aby sprawdzić czy działa? Wyeksportował i sprawdza czy jest ok... no i właśnie nie jest ok, więc "próbuje wyeksportować 15 mape, a nie ją uruchamiać w edytorze"
Jeśli nie zmieniasz wielkości mapy to nie masz po co używać programu graficznego. Robisz jakiś błąd przy exportowaniu. Wrzuć to co zrobiłeś gdzieś i daj linka, uruchomię u siebie i zobacze co jest źle.