[PL]: Znalazłem garść błędów oraz mam trochę sugestii dotyczących dialogów
Wersja gry i moda:
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.7
ModName : Ar //moja nazwa
ModDir : Ar //moja nazwa
ModVer : 1.0 (1.48)
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.7
ModName : Ar //moja nazwa
ModDir : Ar //moja nazwa
ModVer : 1.0 (1.48)
Spoiler:
Czarne kwadraty na drzewie
Każde okno ładowania misji
Po każdej zakończonej misji napis "Witamy w przeszłości"
Przez brak nagłówków i opisów przy logowaniu, również ich brak w logach
Spoiler:
Nagłówek po niemiecku, opis po angielsku
Nagłówek po niemiecku, opis po angielsku
Nazwisko Heike
Błąd gdy padniemy // naprawione
Błąd drugiego medal // naprawione
MISJA 2:
Spoiler:
Gdy raz grałem, w drugiej misji dostałem te 2 postacie z pełnymi nazwiskami, lecz w późniejszych etapach zamiast pełnych nazwisk było samo Aviradze bądź Sonya
Błąd podczas kliknięcia w okienko wyboru postaci podczas misji (górne menu).General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.7
ModName : Ar
ModDir : Ar
ModVer : 1.0 (1.48)
ErrorType : WndProc
ErrorText : Access violation at address 0068C862 in module 'OwarFull.exe'. Read of address 1652805E
Params : MOD GSA WARS BY ANTITHEUS
ParamCount : 5
Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :
mission_number : 2
mission_campaign : 2
camp_names[mission_campaign] : Ar
mission_names[mission_number] : 02
game_difficulty : 1
ingame_video : False
stop_talking : True
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 150
last_title_radio : False
last_title : Bardzo dobrze, Steyer. Myślę, że zabiłaś wszystkich naukowców. Jestem pewny, że spowolni to trochę amerykańskie badania.
Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 3
Windows Info
------------
Product : Windows XP
Win32MajorVersion : 5
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 2600
ServicePack : Dodatek Service Pack 3
ServicePackMajor : 3
ServicePackMinor : 0
Physical Memory : 1024MB
CPU Name : AMD Sempron(tm) Processor 3000+
CPU Clock : 1808Mhz
Current CPU Clock : 1809Mhz
Spoiler:
Metal i surowiec? Nigdy w OW nie słyszałem o żadnym metalu, więc może lepiej samo "surowiec" i może jakieś części do tego ?
"Baza znajduje się na zachód stąd, praktycznie nie chroniona. Amerykanie mają własne problemy..." <- moja sugestia co do połowy dialogu, lepiej się to czyta według mnie i lepiej wygląda
"coś prostego ZE znalezionych tu części"
W połowie dialogu: "I, w końcu, kilka probek..." - nie lepiej: "Na koniec kilka próbek" albo "Ostatnie próbki" lub coś podobnego ?
Brak kropek na końcu niektórych zadań (tak, ale pierdołe znalazłem xd).
Może "Amerykanie używają baterii..." albo "Amerykanie użyli baterii..." bo brakuje jakiegoś spójnika
"Jest to tu całkiem powszechny kwiat" - dla mnie dziwnie brzmi ;p moje sugestie: "Tutaj jest to całkiem powszechny kwiat" albo "Jest to całkiem powszechny kwiat" lub coś podobnego prostego
Spoiler:
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 2&start=15
Ucięte dialogi o których wspomniałem
Ucięte dialogi o których wspomniałem
Spoiler:
Gdy Olaf rozmawiam z Heike odnośnie pozycji w jakiej znajdują się Arabscy żołnierze, Olaf mówi że odległość wynosi 35mil, a podczas rozmowy Heike z Abdulem, Heike mówi że ta odległość jest równa 10mil
Spoiler:
Zegar odliczający czas wycofujących się oddziałów rosyjskich zmniejsza czas pokazując go co 30sek np za 4min nadejdą to 4:00, 3:30, 3:00 itd.
Błąd podczas kliknięcia w okienko wyboru postaci podczas misji (górne menu).General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.12.7
ModName : Ar
ModDir : Ar
ModVer : 1.0 (1.48)
ErrorType : WndProc
ErrorText : Access violation at address 0068C862 in module 'OwarFull.exe'. Read of address 13244122
Params : MOD AR
ParamCount : 2
Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :
mission_number : 6
mission_campaign : 2
camp_names[mission_campaign] : Ar
mission_names[mission_number] : 06
game_difficulty : 1
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 156
last_title_radio : False
last_title :
Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 3
Windows Info
------------
Product : Windows XP
Win32MajorVersion : 5
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 2600
ServicePack : Dodatek Service Pack 3
ServicePackMajor : 3
ServicePackMinor : 0
Physical Memory : 1280MB
CPU Name : AMD Sempron(tm) Processor 3000+
CPU Clock : 1808Mhz
Current CPU Clock : 1809Mhz
Spoiler:
"Jest to, w rzeczy samej, zły sygnał" - jak dla mnie przecinki są niepotrzebne
"[...]i używasz JE jako machinY wojennE.." <- moja sugestia
"Sir, jedna rzecz - podczas misji..." <-- moja sugestia
Końcówka pierwszej linijki: "[...]potrzebowaĆ będziemy dużo..."
Gdy drugi raz zacząłem tą misję miałem dziwnego buga z którym spotkałem się pierwszy raz w życiu (a gram od 2001) - wszystkie zwierzęta (małpy, tygrysy, te ptaszki co biegają ;p) stały w miejscu. Żeby oswoić małpę musiałem ją najpierw zranić do czerwonego paska, potem podleczyć i dopiero wtedy się ruszała i mogłem ją oswajać.
Gdy zostały mi 2 dane żeby je wprowadzić, był bug - tzn. naciskałem w magazynie na przycisk poweru i ani czas się nie zatrzymywał ani to dalej się nie wprowadzało. Musiałem uciec żeby elektrownia wybuchła i na nowo ją zbudować, inżynierowie stali przy niej i dane się wprowadziły szybko i zaliczyło mi ten cel
Kilka kwestii co do tego screena:
1. W dialogu "New Kabul", raczej Nowy
2. Miałem zebrać 200 kryształów, a przyjechała tylko jedna komora i jeden czołg z gattlingiem - nie lepiej żeby 2 komory przyjechały skoro dwieście ?
3. Nadchodzą Amerykanie, ale wtedy gdy nadchodzą, mam nagle dialog Macmilana, po nim konwój podjeżdża i dialog mechanika, a od razu po tym dialog Abdula i koniec misji. a myślałem że będę się jeszcze bronić przed amerykanami czy coś w tym stylu i tak 2 razy było
"Pojazd kontrolowany przez małpoluda zbudowany" - nie lepiej "Skonstruowano pojazd sterowany małpą" albo "Skonstruowano pojazd kontrolowany przez małpę"?
Niedługo zabieram się za kolejne misje