Serpent wrote:Działa to mniej więcej tak, dlatego misje kolejne w których wczytujesz postacie trzeba testować w grze bo w edytorze ich nie wczytasz.
No to niestety odpada. Nie przyda mi się do tego, do czego mi to potrzebne. Nie istnieje inna metoda? Taka, która działałaby w edytorze?
Serpent wrote:// i teraz gdzieś dajesz sobie w kodzie
CreateArmy(100);
// i masz 100 żołnierzy i to na pewno szybciej niż sto razy klikać i ustawiać ich na mapie

[/code]
Niezbyt rzetelny przykład. Twój kod pod względem wygody wygrywa z "nawalaniem ręcznym" tylko z takiego powodu, że tworzysz gigantyczną armię 100 żołnierzy. Pytanie, po kiego wała mam tworzyć taką hordę? Mówmy o bardziej realnych sytuacjach. Wybacz, ale jeżeli mam na przykład na szybko stworzyć 10-15 osobowy zespół, to wygodniej mi jest go wyklikać, niż pisać prawie 20 linijek kodu.
Oczywiście, domyślam się, że do większości sytuacji metoda ręczna po prostu się nie nadaje z przyczyn technicznych, ale ciężko zaprzeczyć, że w wielu prostych sytuacjach jest po prostu wygodna.