Page 1 of 1

Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Posted: Mon Jun 23, 2014 2:45 pm
by Adam_1993
Tak jak w tytule potrzebna pomoc z kodem na zmiane sidu z 4 na 1 jezeli bohater dojdzie do area terenu_bazy , i kod po przejeciu bazy zeby byl dialog :) Dzieki Za pomoc :)

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Posted: Mon Jun 23, 2014 3:21 pm
by NexGaming27
Zmiana Side pod dojściu do arei:

Code: Select all

Every 0$01 trigger IsInArea(IdentPostaci,NazwaArei) do
begin;
      SetSide(IdentPostaciKtóraMaMiećZmienionąStronę,NumerStrony);
end;
Przykładowe użycie:

Code: Select all

Every 0$01 trigger IsInArea(mójbohater,Baza) do
begin;
      SetSide(jakiśgostek,1);
end;
Nie jestem czy ten kod jest dobry, ale raczej tak...

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Posted: Mon Jun 23, 2014 3:29 pm
by Adam_1993
NexGaming27 wrote:Zmiana Side pod dojściu do arei:

Code: Select all

Every 0$01 trigger IsInArea(IdentPostaci,NazwaArei) do
begin;
      SetSide(IdentPostaciKtóraMaMiećZmienionąStronę,NumerStrony);
end;
Przykładowe użycie:

Code: Select all

Every 0$01 trigger IsInArea(mójbohater,Baza) do
begin;
      SetSide(jakiśgostek,1);
end;
Nie jestem czy ten kod jest dobry, ale raczej tak...
musi byc inde ? a nie tylko kolor ? bo ja nie exportowalem wszystkich postaci danego koloru tylko je wstawilem -_-

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Posted: Mon Jun 23, 2014 3:34 pm
by Antitheus
Z tego, co pamiętam możesz użyć filtru. Jeśli jednostka strony X znajdzie się w arei -> zmień stronę. Zbyt długo nie miałem do czynienia z Sailem, więc nie jestem w stanie napisać Ci kodu z pamięci :)

Edit:
http://wiki.owsupport.com/index.php?tit ... tions/F/pl
FilterUnitsInArea

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Posted: Mon Jun 23, 2014 4:33 pm
by Adam_1993
Antitheus wrote:Z tego, co pamiętam możesz użyć filtru. Jeśli jednostka strony X znajdzie się w arei -> zmień stronę. Zbyt długo nie miałem do czynienia z Sailem, więc nie jestem w stanie napisać Ci kodu z pamięci :)

Edit:
http://wiki.owsupport.com/index.php?tit ... tions/F/pl
FilterUnitsInArea

nie moge otworzyc strony -_-

Re: Potrzebny Kod Na zmiane Side i area = dialog

Posted: Mon Jun 23, 2014 6:47 pm
by Serpent
Adam_1993 wrote:Tak jak w tytule potrzebna pomoc z kodem na zmiane sidu z 4 na 1 jezeli bohater dojdzie do area terenu_bazy
Zmiana wszystkich jasnoniebieskich na niebieski?

Spoiler: kod1

Code: Select all

Every 0$01 trigger IsInArea(bohater, area) do
var i, filter;
begin

       filter := FilterAllUnits([f_side, 4]); // nie uwzględniam dokładnie czy tylko ludzie czy też inne jednostki

       for i = 1 to filter do
       begin
         SetSide(filter[i], 1); // zmieniam wszystkim po kolei stronę
       end;

End;
Adam_1993 wrote:... i kod po przejeciu bazy zeby byl dialog.
Niezbyt kumam o jakie przejęcie ci chodzi, najprościej więc będzie dodać warunek.
Spoiler: kod2

Code: Select all

Every 0$01 trigger GetSide(ident_magazynu) = your_side {lub dany numer strony} do // *
begin
// dialog np.
Say(dowodca, 'D-1');
end;

// * - your_side zwraca stronę ustawioną w map preferences czyli stronę gracza ;)