SAIL - zmiana kodu saila po zdarzeniu
Posted: Fri Jul 27, 2007 1:59 pm
Chodzi oto, że zanim nie wypełnisz celu misji (np: nie odnajdziesz jakiegoś gościa w lesie) nie możesz opuścić tego lasu - wokół lasu są areny, kiedy przez nią przejdziesz gra automatycznie nakazę twojemu bohaterowi cofnięcie się do lasu. Co zrobić, by po odnalezieniu tego gościa, areny przestały blokować dalszą drogę.
Mam nadzieję, że udało się wyjaśnić o co w tym problemie chodzi, trochę to pogmatwane
Kod blokujący przejście:
every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,las) do //// "las" - jedna z aren dookoła lasu
Begin
Say(Kowalski,'k8');
ComMoveXY(Kowalski,34,41); /// z powrotem do lasu
end;
Mam nadzieję, że udało się wyjaśnić o co w tym problemie chodzi, trochę to pogmatwane

every 0$1 trigger IsInArea(Kowalski,las) do //// "las" - jedna z aren dookoła lasu
Begin
Say(Kowalski,'k8');
ComMoveXY(Kowalski,34,41); /// z powrotem do lasu
end;