Przeniesienie postaci po wejściu do EON'a.

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Antworten
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Beiträge: 343
Registriert: Di Aug 14, 2007 10:44 am
Wohnort: Poland
Kontaktdaten:

Przeniesienie postaci po wejściu do EON'a.

Beitrag von Michaeilo »

Mam takie jedno pytanko. Chciałbym się dowiedzieć co wpisać, aby postać przeniosła się na inną planszę (w tej samej misji). Czyli chodzi mi mniej więcej oto, aby po prostu pojawiła się po wejściu do EON'a w innej planszy. Czyli na początek mam kod na pierwszą planszę w misji.

Code: Alles auswählen

starting
begin
InGameOn;

DialogueOn;
CenterOnUnits(Hans);
Say(Hans,'H1');
CenterOnUnits(Hasan);
Say(Hasan,'A1');
Say(Hasan,'A2');
CenterOnUnits(Hans);
Say(Hans,'H2');

DialogueOff;
InGameOff;

end;

every 0$1 trigger IsInArea(Hans,AreaEON) do
begin
InGameOn;
DialogueOn;
Say(Hasan,'A3');
Say(Hasan,'A4');
Say(Hasan,'A5');
Say(zol4,'Z4');
Say(Hans,'H3');
Say(Hans,'H4');
DialogueOff;
ComEnterUnit(Hans,EON);

end;
on enterbuilding(b,un) do
begin
if un=hans then
if b=eon then
begin
ChangeMap('1','%_cont'); // i co pisać dalej???

I co właśnie wpisać po tym ChangeMap, żeby w tej planszy z dopiskiem _cont dało się zrobić aby po prostu się pojawiła.

PS Coś jeszcze dalej z celami misji mi nie wchodzi. Zrobiłem entery, ale dalej jest błąd. Jeżeli ktoś wie co zrobić niech piszę w temacie http://forum.original-war.net/viewtopic ... c&start=15 :?:
Benutzeravatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Beiträge: 375
Registriert: So Apr 29, 2007 8:23 am
Wohnort: Polska

:P

Beitrag von Blashix »

Ahhh ....

w pierwszej misji np.

Code: Alles auswählen

ComEnterUnit(postac, eon);
changemap('1','%_cont');
w drugiej misji np.

Code: Alles auswählen

export postac;

starting
begin

uc_side=1; //kolor
uc_nation=nation_american; //nacja
uc_direction=0; //odwrócenie postaci

hc_name='Postac Amerykanska'; //nazwa
hc_sex=sex_male; //wiadomo
hc_class=class_soldier; //wiadomo

hc_attr=[13,12]; //skille sila i chyab sybkosc nie pamietam
hc_basic_skills=[2, 1, 2, 0]; //skille (soldier,inzynier,mechanik,naukowiec)
hc_skills=[1, 0, 4, 2]; //skile (soldier,inzynier,mechanik,naukowiec)

hc_importance=110; //waznosc postaci 110 swieci sie
hc_gallery='us_ziom'; //nazwa galeri twarzy ziomka
hc_face_number=2; //numer w galleri 
postac=CreateHuman; //identyfikator postac
PlaceUnitXY(postac, 70, 114, true); // 70,114 to kordynaty x,y na mapie a true to zrzut !
Sorry za błędy ale pisałem to na szybkiego bo czasa nie mam. Oczywiscie nie musisz każdej postaci dawać twarz, jak wywalisz "hc_gallery='us_ziom';
hc_face_number=2; " to będzie miał losową twarz.

[ Dodano: Pią Sie 24, 2007 8:05 am ]
Aha jest wiele sposobów na napisanie tego można zapisać postać w 1 misji i w drugiej wystarczy parę linijek kodu... ITD.
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Beitrag von Radzio »

A swieci sie jak ma importance=>100
Im wieksze importance tym blizej poczatku listy ZAWSZE znajdzie sie dana postac.

[ Dodano: 24.08.2007 10:07 ]
Blashix hat geschrieben:Aha jest wiele sposobów na napisanie tego można zapisać postać w 1 misji i w drugiej wystarczy parę linijek kodu... ITD.
Ale z _cont to nie dziala - nie zapisuje postaci, bo nie konczy sie jeszcze misja.
Benutzeravatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Beiträge: 375
Registriert: So Apr 29, 2007 8:23 am
Wohnort: Polska

:P

Beitrag von Blashix »

Aha no tak, więc ten z zapisem odpada, ale i tak jest kilkadziesiąt możliwości napisania tego :P
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Beiträge: 343
Registriert: Di Aug 14, 2007 10:44 am
Wohnort: Poland
Kontaktdaten:

A nie można inaczej?

Beitrag von Michaeilo »

A na forum przeczytałem, coś takiego, że po prostu w pierwszej części misji biorę:

SaveCharacter(gosc,'gosc');

A potem w innej planszy (cały czas ta sama misja):

Code: Alles auswählen

export gosc
starting
begin
gosc=CreateHuman;
PlaceUnitXY(gosc,70,112,true);
end;
I czy coś takiego nie może być??? Żeby oczywiście postać po wejściu do EON'a pojawiła się już w drugiej planszy tej misji???
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Beitrag von Radzio »

Wlasnie nie, caly czas o tym pisze. To jest ta sama misja. Gra sie nie zapisala jeszcze wiec skad ma to niby wczytac?
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Beiträge: 343
Registriert: Di Aug 14, 2007 10:44 am
Wohnort: Poland
Kontaktdaten:

Czyli co zrobić???

Beitrag von Michaeilo »

Czyli co mam z tym zrobić??? Żeby pojawiła mi się ta sama postać co w pierwszej części misji??? Proszę o odpowiedź, bo co do SAIL'a dopiero się uczę. :D :)
Benutzeravatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Beiträge: 375
Registriert: So Apr 29, 2007 8:23 am
Wohnort: Polska

:P

Beitrag von Blashix »

Więc najlepiej skorzystaj z przykładu w poście #2 :P
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Beiträge: 343
Registriert: Di Aug 14, 2007 10:44 am
Wohnort: Poland
Kontaktdaten:

Pytanie xD

Beitrag von Michaeilo »

Blashix hat geschrieben:

Code: Alles auswählen

changemap('1','%_cont');
Czyli żeby zmienić plansze w trzeciej misji tą '1' zamieniam na '3' i kod będzie wyglądał tak?

Code: Alles auswählen

changemap('3','%_cont');
??? :?:
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Beiträge: 2898
Registriert: Fr Jul 28, 2006 10:58 am
Wohnort: Bialystok, Poland

Beitrag von Radzio »

Nie, ten znak procenta oznacza, zeby wczytala sie misja o tym samym numerze. A ta '1' to identyfikator do tekstu. Praktycznie powinieneś to zmienić, ale nie jestem pewien. Sprobuj tak i tak i powiesz co ci wyszlo.
Antworten