Szukałem tego na forum i nie było, więc nie moja wina że kod sam w mojej głowie się pojawił.Anarchy wrote:Kurde, chłopie. Tworzysz te twory, które zwiesz modami już rok. Wciąż pytasz o absolutne podstawy, z którymi nawet ja nie mam problemu, mimo że kodu saila nie widziałem od kilku lat. Zacznij coś ogarniać, bo wstyd...
Creative modding - Wątek roboczy
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Ty zdaje się nie rozumiesz, czym tak naprawdę jest programowanie. Tu nie chodzi o to, by wszystko skopiować od innych. Trzeba poznać reguły języka, zasady logiki i samemu tworzyć kody, a nie pisać na forum z prośbami o pomoc.
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
To rozumiem. Ps. Może ktoś zapodać kod?Anarchy wrote:Ty zdaje się nie rozumiesz, czym tak naprawdę jest programowanie. Tu nie chodzi o to, by wszystko skopiować od innych. Trzeba poznać reguły języka, zasady logiki i samemu tworzyć kody, a nie pisać na forum z prośbami o pomoc.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Skoro rozumiesz, o co chodzi w programowaniu, to tylko spróbuję Cię nakierować. Przypisz odpowiednie jednostki do jakiegoś zbioru i wklep kod z every (najbardziej amatorskie rozwiązanie z możliwych) - w sam raz na potrzeby moda i Twoje umiejętności.Creative wrote:Szukam kodu do aktywowania arei kilkoma postaciami.


-
- Soldier level 6
- Posts: 341
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
@upupup
EEEEJJJ
ludzie! xD
EEEEJJJ
xDMasterKiller wrote:@up
człowieku, to jest TROLL. jeden z lepszych, jakich widzialem
ludzie! xD
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Trolle raczej nie wydają modów, tylko zaśmiecają forum bezsensownymi postami, nieprawdaż?MasterKiller wrote:@upupup
EEEEJJJ
xDMasterKiller wrote:@up
człowieku, to jest TROLL. jeden z lepszych, jakich widzialem
ludzie! xD


Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Spoiler:
Spoiler:
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Tutaj masz przykładowy kod, na zmianę jednostki za pomocą filtra do CoxAndMoszny.Creative wrote:Ps. Może ktoś zapodać kod?
// Jest to próba zapoznania Ciebie Fashionie, z tym jak działa filtr do kawy, przykładowo użyłem komendy SetSide, więc jak widzisz Filtr to nie sama komenda jak ComEnterUnit, PlaceHumanInBlackmenMod, bo możesz je wykorzystywać w różny sposób. //
Spoiler:
SetSide - zmiana strony danych identów (w tym wypadku jak widzisz, zmiana stron dotoczy wszystkich ludzi danego koloru na danej arenie.)
FilterBlackmenInArea - Potocznie zwane FilterUnitsInArea, czyli z tłumaczenia dosłownego. FiltrowaćJednostkiWObszarze
CoxAndMoszna - potocznie (znowu), wpisujesz tutaj nazwę swojej Arei, polecam ustawić je jako CoxAndMosznal i l +1 no wiesz
f_side - no wiesz, to jest strona, powiedz że wiedziałeś... powiedz!
Patch 1.0 / Patch 1.1 - potocznie, polecam wstawić tam cyfry od 0 do -8 (ciekawe czy zrozumie.) ||| Chodzi o to, że w momencie gdy ten SetSide ma zadziałaś, to przefiltruje Ci blackmenów na arenie CoxAndMoszna i zmieni ich strone z Patcha 1.0 na patch 1.1
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Mam problem w jednej misji. Chodzi o to, że włączę gdy misję w edytorze; gdy jestem w grze po wyświetleniu celów misji występuje taki komunikat: postać 1 nie żyje. przegrałeś.
Tej postaci nie ma na mapie ale ma się aktywować inną postacią przy pomocy arei.
Tego błędu nie powinno być. Co zrobić?
Tej postaci nie ma na mapie ale ma się aktywować inną postacią przy pomocy arei.
Tego błędu nie powinno być. Co zrobić?
Last edited by Creative on Mon Dec 07, 2015 2:34 pm, edited 3 times in total.

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
wciąż myślę co chciałeś nam powiedzieć. Ktoś przetłumaczy? xD
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Chyba tłumaczone to było przez fashiony.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
1. Możesz zastosować Marked'a na funkcji IsDead i go wyłączyć do czasu, aż twoja nie zostanie zrespiona, wtedy tylko włączyć zostanie
2. funkcja IsDead sprawdza, czy danej postaci nie ma na mapie, a więc jak tej postaci na początku nie ma, to logiczne że Ci wyskoczy w grze YouLose; (czyt. punkt1.)
2. funkcja IsDead sprawdza, czy danej postaci nie ma na mapie, a więc jak tej postaci na początku nie ma, to logiczne że Ci wyskoczy w grze YouLose; (czyt. punkt1.)
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy
Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.Bartek Sz. wrote:Ja to się zastanawiam, czemu mu nadal pomagacie trollować to forum. Cały czas jakieś pomoce tu lecą, a on nawet nie wie co z czym się je. To ja, laik SAIL-a, czytając te wszystkie Wasze gotowce i inne pomoce, już chyba umiem podstawy tego xD Mam nadzieję, że gdy Serpent skończy swoją stronę WWW, to Blakuś nie zechce napisać strony w HTML z wykorzystaniem CSS, JS, JQ i PHP z MySQL, bo jak go zobaczę w tej działce, to dopilnuję, by szybciej mu się odechciało niż zachciałoJuż widzę w mojej głowie jego internetową wizytówkę...
Dzięki za pomoc.Xander wrote:1. Możesz zastosować Marked'a na funkcji IsDead i go wyłączyć do czasu, aż twoja nie zostanie zrespiona, wtedy tylko włączyć zostanie
2. funkcja IsDead sprawdza, czy danej postaci nie ma na mapie, a więc jak tej postaci na początku nie ma, to logiczne że Ci wyskoczy w grze YouLose; (czyt. punkt1.)
