Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1239
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Creative »

Anarchy píše:Kurde, chłopie. Tworzysz te twory, które zwiesz modami już rok. Wciąż pytasz o absolutne podstawy, z którymi nawet ja nie mam problemu, mimo że kodu saila nie widziałem od kilku lat. Zacznij coś ogarniać, bo wstyd...
Szukałem tego na forum i nie było, więc nie moja wina że kod sam w mojej głowie się pojawił.
Obrázek
Anarchy
Site Moderator
Chad
Příspěvky: 1223
Registrován: čtv kvě 03, 2007 11:02 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Anarchy »

Ty zdaje się nie rozumiesz, czym tak naprawdę jest programowanie. Tu nie chodzi o to, by wszystko skopiować od innych. Trzeba poznać reguły języka, zasady logiki i samemu tworzyć kody, a nie pisać na forum z prośbami o pomoc.
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1239
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Creative »

Anarchy píše:Ty zdaje się nie rozumiesz, czym tak naprawdę jest programowanie. Tu nie chodzi o to, by wszystko skopiować od innych. Trzeba poznać reguły języka, zasady logiki i samemu tworzyć kody, a nie pisać na forum z prośbami o pomoc.
To rozumiem. Ps. Może ktoś zapodać kod?
Obrázek
Uživatelský avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Příspěvky: 462
Registrován: stř dub 28, 2010 9:53 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Szulce »

Creative píše:Szukam kodu do aktywowania arei kilkoma postaciami.
Skoro rozumiesz, o co chodzi w programowaniu, to tylko spróbuję Cię nakierować. Przypisz odpowiednie jednostki do jakiegoś zbioru i wklep kod z every (najbardziej amatorskie rozwiązanie z możliwych) - w sam raz na potrzeby moda i Twoje umiejętności. :amhello:
Obrázek
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 341
Registrován: úte srp 09, 2011 5:51 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od MasterKiller »

@upupup

EEEEJJJ
MasterKiller píše:@up

człowieku, to jest TROLL. jeden z lepszych, jakich widzialem :D
xD

ludzie! xD
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Uživatelský avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Příspěvky: 462
Registrován: stř dub 28, 2010 9:53 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Szulce »

MasterKiller píše:@upupup

EEEEJJJ
MasterKiller píše:@up

człowieku, to jest TROLL. jeden z lepszych, jakich widzialem :D
xD

ludzie! xD
Trolle raczej nie wydają modów, tylko zaśmiecają forum bezsensownymi postami, nieprawdaż? :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 358
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Xander »

Spoiler:
Obrázek
Kurde a to co Creative? Czy to nie ściąga? fajna funkcja, polecam.

Spoiler:
Obrázek
Kurde jest tego więcej! no nie wierze, a Ty Creative? patrz jak fajnie wyjaśnione, aż nie trzeba iść na forum, bo jest to podane w OW. kurde.
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1239
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Creative »

A tego w edytorze nie widziałem. Dzięki.
Obrázek
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 358
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Xander »

Creative píše:Ps. Może ktoś zapodać kod?
Tutaj masz przykładowy kod, na zmianę jednostki za pomocą filtra do CoxAndMoszny.

// Jest to próba zapoznania Ciebie Fashionie, z tym jak działa filtr do kawy, przykładowo użyłem komendy SetSide, więc jak widzisz Filtr to nie sama komenda jak ComEnterUnit, PlaceHumanInBlackmenMod, bo możesz je wykorzystywać w różny sposób. //
Spoiler:
SetSide(FilterBlackmenInArea(CoxAndMoszna,[[f_side,Patch1.0]]),Patch1.1);
Już tłumaczę Blakuś

SetSide - zmiana strony danych identów (w tym wypadku jak widzisz, zmiana stron dotoczy wszystkich ludzi danego koloru na danej arenie.)

FilterBlackmenInArea - Potocznie zwane FilterUnitsInArea, czyli z tłumaczenia dosłownego. FiltrowaćJednostkiWObszarze

CoxAndMoszna - potocznie (znowu), wpisujesz tutaj nazwę swojej Arei, polecam ustawić je jako CoxAndMosznal i l +1 no wiesz

f_side - no wiesz, to jest strona, powiedz że wiedziałeś... powiedz!

Patch 1.0 / Patch 1.1 - potocznie, polecam wstawić tam cyfry od 0 do -8 (ciekawe czy zrozumie.) ||| Chodzi o to, że w momencie gdy ten SetSide ma zadziałaś, to przefiltruje Ci blackmenów na arenie CoxAndMoszna i zmieni ich strone z Patcha 1.0 na patch 1.1
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1239
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Creative »

Mam problem w jednej misji. Chodzi o to, że włączę gdy misję w edytorze; gdy jestem w grze po wyświetleniu celów misji występuje taki komunikat: postać 1 nie żyje. przegrałeś.
Tej postaci nie ma na mapie ale ma się aktywować inną postacią przy pomocy arei.
Tego błędu nie powinno być. Co zrobić?
Naposledy upravil(a) Creative dne pon pro 07, 2015 2:34 pm, celkem upraveno 3 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 358
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Xander »

wciąż myślę co chciałeś nam powiedzieć. Ktoś przetłumaczy? xD
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Uživatelský avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Příspěvky: 1108
Registrován: sob led 15, 2011 8:13 pm
Bydliště: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Nefarem »

Chyba tłumaczone to było przez fashiony.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1239
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Creative »

Poprawione.
Obrázek
Uživatelský avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Příspěvky: 358
Registrován: ned led 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Xander »

1. Możesz zastosować Marked'a na funkcji IsDead i go wyłączyć do czasu, aż twoja nie zostanie zrespiona, wtedy tylko włączyć zostanie

2. funkcja IsDead sprawdza, czy danej postaci nie ma na mapie, a więc jak tej postaci na początku nie ma, to logiczne że Ci wyskoczy w grze YouLose; (czyt. punkt1.)
Creative píše:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrázek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Uživatelský avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Příspěvky: 1239
Registrován: úte led 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Příspěvek od Creative »

Bartek Sz. píše:Ja to się zastanawiam, czemu mu nadal pomagacie trollować to forum. Cały czas jakieś pomoce tu lecą, a on nawet nie wie co z czym się je. To ja, laik SAIL-a, czytając te wszystkie Wasze gotowce i inne pomoce, już chyba umiem podstawy tego xD Mam nadzieję, że gdy Serpent skończy swoją stronę WWW, to Blakuś nie zechce napisać strony w HTML z wykorzystaniem CSS, JS, JQ i PHP z MySQL, bo jak go zobaczę w tej działce, to dopilnuję, by szybciej mu się odechciało niż zachciało :D Już widzę w mojej głowie jego internetową wizytówkę...
Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
Xander píše:1. Możesz zastosować Marked'a na funkcji IsDead i go wyłączyć do czasu, aż twoja nie zostanie zrespiona, wtedy tylko włączyć zostanie

2. funkcja IsDead sprawdza, czy danej postaci nie ma na mapie, a więc jak tej postaci na początku nie ma, to logiczne że Ci wyskoczy w grze YouLose; (czyt. punkt1.)
Dzięki za pomoc.
Obrázek
Odpovědět