Creative modding - Wątek roboczy

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Creative »

Anarchy pisze:Kurde, chłopie. Tworzysz te twory, które zwiesz modami już rok. Wciąż pytasz o absolutne podstawy, z którymi nawet ja nie mam problemu, mimo że kodu saila nie widziałem od kilku lat. Zacznij coś ogarniać, bo wstyd...
Szukałem tego na forum i nie było, więc nie moja wina że kod sam w mojej głowie się pojawił.
Obrazek
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posty: 1223
Rejestracja: czw maja 03, 2007 11:02 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Anarchy »

Ty zdaje się nie rozumiesz, czym tak naprawdę jest programowanie. Tu nie chodzi o to, by wszystko skopiować od innych. Trzeba poznać reguły języka, zasady logiki i samemu tworzyć kody, a nie pisać na forum z prośbami o pomoc.
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Creative »

Anarchy pisze:Ty zdaje się nie rozumiesz, czym tak naprawdę jest programowanie. Tu nie chodzi o to, by wszystko skopiować od innych. Trzeba poznać reguły języka, zasady logiki i samemu tworzyć kody, a nie pisać na forum z prośbami o pomoc.
To rozumiem. Ps. Może ktoś zapodać kod?
Obrazek
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Szulce »

Creative pisze:Szukam kodu do aktywowania arei kilkoma postaciami.
Skoro rozumiesz, o co chodzi w programowaniu, to tylko spróbuję Cię nakierować. Przypisz odpowiednie jednostki do jakiegoś zbioru i wklep kod z every (najbardziej amatorskie rozwiązanie z możliwych) - w sam raz na potrzeby moda i Twoje umiejętności. :amhello:
Obrazek
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posty: 341
Rejestracja: wt sie 09, 2011 5:51 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: MasterKiller »

@upupup

EEEEJJJ
MasterKiller pisze:@up

człowieku, to jest TROLL. jeden z lepszych, jakich widzialem :D
xD

ludzie! xD
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Awatar użytkownika
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posty: 462
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 9:53 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Szulce »

MasterKiller pisze:@upupup

EEEEJJJ
MasterKiller pisze:@up

człowieku, to jest TROLL. jeden z lepszych, jakich widzialem :D
xD

ludzie! xD
Trolle raczej nie wydają modów, tylko zaśmiecają forum bezsensownymi postami, nieprawdaż? :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posty: 358
Rejestracja: ndz sty 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Xander »

Spoiler:
Obrazek
Kurde a to co Creative? Czy to nie ściąga? fajna funkcja, polecam.

Spoiler:
Obrazek
Kurde jest tego więcej! no nie wierze, a Ty Creative? patrz jak fajnie wyjaśnione, aż nie trzeba iść na forum, bo jest to podane w OW. kurde.
Creative pisze:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrazek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Creative »

A tego w edytorze nie widziałem. Dzięki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posty: 358
Rejestracja: ndz sty 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Xander »

Creative pisze:Ps. Może ktoś zapodać kod?
Tutaj masz przykładowy kod, na zmianę jednostki za pomocą filtra do CoxAndMoszny.

// Jest to próba zapoznania Ciebie Fashionie, z tym jak działa filtr do kawy, przykładowo użyłem komendy SetSide, więc jak widzisz Filtr to nie sama komenda jak ComEnterUnit, PlaceHumanInBlackmenMod, bo możesz je wykorzystywać w różny sposób. //
Spoiler:
SetSide(FilterBlackmenInArea(CoxAndMoszna,[[f_side,Patch1.0]]),Patch1.1);
Już tłumaczę Blakuś

SetSide - zmiana strony danych identów (w tym wypadku jak widzisz, zmiana stron dotoczy wszystkich ludzi danego koloru na danej arenie.)

FilterBlackmenInArea - Potocznie zwane FilterUnitsInArea, czyli z tłumaczenia dosłownego. FiltrowaćJednostkiWObszarze

CoxAndMoszna - potocznie (znowu), wpisujesz tutaj nazwę swojej Arei, polecam ustawić je jako CoxAndMosznal i l +1 no wiesz

f_side - no wiesz, to jest strona, powiedz że wiedziałeś... powiedz!

Patch 1.0 / Patch 1.1 - potocznie, polecam wstawić tam cyfry od 0 do -8 (ciekawe czy zrozumie.) ||| Chodzi o to, że w momencie gdy ten SetSide ma zadziałaś, to przefiltruje Ci blackmenów na arenie CoxAndMoszna i zmieni ich strone z Patcha 1.0 na patch 1.1
Creative pisze:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrazek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Creative »

Mam problem w jednej misji. Chodzi o to, że włączę gdy misję w edytorze; gdy jestem w grze po wyświetleniu celów misji występuje taki komunikat: postać 1 nie żyje. przegrałeś.
Tej postaci nie ma na mapie ale ma się aktywować inną postacią przy pomocy arei.
Tego błędu nie powinno być. Co zrobić?
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2015 2:34 pm przez Creative, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posty: 358
Rejestracja: ndz sty 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Xander »

wciąż myślę co chciałeś nam powiedzieć. Ktoś przetłumaczy? xD
Creative pisze:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrazek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Awatar użytkownika
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posty: 1108
Rejestracja: sob sty 15, 2011 8:13 pm
Lokalizacja: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Nefarem »

Chyba tłumaczone to było przez fashiony.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Creative »

Poprawione.
Obrazek
Awatar użytkownika
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posty: 358
Rejestracja: ndz sty 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Xander »

1. Możesz zastosować Marked'a na funkcji IsDead i go wyłączyć do czasu, aż twoja nie zostanie zrespiona, wtedy tylko włączyć zostanie

2. funkcja IsDead sprawdza, czy danej postaci nie ma na mapie, a więc jak tej postaci na początku nie ma, to logiczne że Ci wyskoczy w grze YouLose; (czyt. punkt1.)
Creative pisze:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Obrazek

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Awatar użytkownika
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Wątek roboczy

Post autor: Creative »

Bartek Sz. pisze:Ja to się zastanawiam, czemu mu nadal pomagacie trollować to forum. Cały czas jakieś pomoce tu lecą, a on nawet nie wie co z czym się je. To ja, laik SAIL-a, czytając te wszystkie Wasze gotowce i inne pomoce, już chyba umiem podstawy tego xD Mam nadzieję, że gdy Serpent skończy swoją stronę WWW, to Blakuś nie zechce napisać strony w HTML z wykorzystaniem CSS, JS, JQ i PHP z MySQL, bo jak go zobaczę w tej działce, to dopilnuję, by szybciej mu się odechciało niż zachciało :D Już widzę w mojej głowie jego internetową wizytówkę...
Jak zrobiłem i mody to zrobię i stronę www. To nic trudnego wystarczy chcieć.
Xander pisze:1. Możesz zastosować Marked'a na funkcji IsDead i go wyłączyć do czasu, aż twoja nie zostanie zrespiona, wtedy tylko włączyć zostanie

2. funkcja IsDead sprawdza, czy danej postaci nie ma na mapie, a więc jak tej postaci na początku nie ma, to logiczne że Ci wyskoczy w grze YouLose; (czyt. punkt1.)
Dzięki za pomoc.
Obrazek
ODPOWIEDZ