Menu + interfejs ARBÓW (Arabian Adventure)

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.

Chy podoba ci się mój interfejs

Tak
12
75%
Do bani
4
25%
 
Liczba głosów: 16

Awatar użytkownika
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posty: 983
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 6:10 pm
Lokalizacja: Poland, Warsaw
Kontakt:

Post autor: Gothuk »

RiderWolf pisze:Gothuk jak już to wykorzystał pomysły z Arabian Night
troche tez, ale bardziej z arcampa, ale nie ze starego interfejsu, tylko nowego ;p
jakby ktos byl ciekaw: kilka scrn'ow
Awatar użytkownika
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posty: 196
Rejestracja: wt gru 18, 2007 4:57 pm

Post autor: Gogeta103 »

Ale macie problem. Czemu myślicie ze od razu zaporzyczylem pomysł od kogoś innego. Akurat bylem na 1 forum i tak wyszlo. No moze jest podobny do Gothuka. Ale jest pewne ze będą zmiany.
Awatar użytkownika
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posty: 2526
Rejestracja: czw sty 04, 2007 9:45 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Antitheus »

Radziłbym dodać wiecej bajerków. Aby nie byl tak monotonny. Np jak w am lub ru jakies kabelki, zwisy, kutasiki etc ;) Na pewno rezultat będzie tego wart :P Sam tez zrobiłem wlasny interfejs na wzór antycznych budowli (marmur, kolumny, ornamenty etc) ale wogóle nie pasuje do klimatu owara i nie zlewa si.ę z mapą ;/ zawsze jakieś doswiadczenie ^^
Awatar użytkownika
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posty: 196
Rejestracja: wt gru 18, 2007 4:57 pm

Post autor: Gogeta103 »

Dz za radę zawsze da się coś dodać. Te zwisy i kable to dobry pomysł, lecz na rezultaty musicie czekać.
20Michael04
Soldier level 2
Soldier level 2
Posty: 40
Rejestracja: sob lut 21, 2009 12:32 am
Lokalizacja: WLKP

Post autor: 20Michael04 »

mam prośbe... jakie mam patche i mody sciągnąć??
Awatar użytkownika
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posty: 196
Rejestracja: wt gru 18, 2007 4:57 pm

Post autor: Gogeta103 »

frister
Soldier level 0
Soldier level 0
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 11:18 pm
Lokalizacja: stąd --->x

Ciężka robota

Post autor: frister »

Mnie się podoba. Też robię interfejs( już jakieś 2 tygodnie), straszne jest dopasowywanie do siebie każdego elementu.
________________________________________
__ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___
________________________________________
__ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___
________________________________________
Awatar użytkownika
Maniek
Community Veteran
Community Veteran
Poland
Posty: 249
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 3:03 pm
Lokalizacja: Koluszki, Poland
Kontakt:

Post autor: Maniek »

Lucyfer pisze:Radziłbym dodać wiecej bajerków. Aby nie byl tak monotonny. Np jak w am lub ru jakies kabelki, zwisy, kutasiki etc ;) Na pewno rezultat będzie tego wart :P Sam tez zrobiłem wlasny interfejs na wzór antycznych budowli (marmur, kolumny, ornamenty etc) ale wogóle nie pasuje do klimatu owara i nie zlewa si.ę z mapą ;/ zawsze jakieś doswiadczenie ^^
Wg mnie najważniejsze w panelu gry(sterowania, dowodzenia jak sobie tam to nazwiecie) powinno być wszystko przjeżyste, funkcjonalne i to jest priorytet. Jakieś tam wodotryski można dodać ale bez przesady i przepychu. Funkcjonalność to punkt pierwszy. Wg mnie najlepszym panelem jest panel AM, można coś jeszcze z nim zrobić, ale tę kwestię zostawiam na razie sobie ;] .
20Michael04
Soldier level 2
Soldier level 2
Posty: 40
Rejestracja: sob lut 21, 2009 12:32 am
Lokalizacja: WLKP

Post autor: 20Michael04 »

powiem Ci, jak robisz misje to rób jakąś ciekawą bo (chyba) w arabian campaigns 1. misja jest poprostu troszke śmieszna... wiem, że trudno się nawet najłatwiejszą misje robi... ale tamta misja jest zaprosta...
i jak bedziesz robić postacie to nie rób tak, że ma goscio staty np. :
um. wal. 1 - 452 doś
inż. 3 - 124 doś
mech. 2 - 582
nauk. 1 - 674
tylko żeby miał tak jak np burłak ma na początku um. walki 1 i ma już powyżej 1000 doś... , i nie rób za silnych stat jak w arcampie... tam w 2 misji każdy ma wysokie jak na tę misję staty i ma poniżej 1000 doś. i główny bohater ma za dobre staty (tj. ma chyba walka 2 inż 1 mech 1 i chyba 3 lub 4 naukowych i każda stata poniżej 1000 doś).
postaraj się również porobić troche szegółów (kamienie, różne drzewa, jakieś chwasty...) 8)
co do twoich screenów nic nie mam, mogą być...
jesteś mistrz - przeczytałeś całe 8) 8) :wink:
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posty: 1223
Rejestracja: czw maja 03, 2007 11:02 am

Post autor: Anarchy »

A co to ma do ArCampa?
Awatar użytkownika
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posty: 196
Rejestracja: wt gru 18, 2007 4:57 pm

Post autor: Gogeta103 »

No no no właśnie? To jest mój mod. ArCam nie ma tu nic do gadania.
20Michael04
Soldier level 2
Soldier level 2
Posty: 40
Rejestracja: sob lut 21, 2009 12:32 am
Lokalizacja: WLKP

Post autor: 20Michael04 »

no i tak powinno być :D
ODPOWIEDZ