Balance Mod v.2

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Balance Mod v.2

Post by Serpent »

Nitek wrote: Zaskoczę Cie, ale mam już zrobiony kawałek, który ogranicza rasz manualni ma CB, lecz balans na SW zostaje unicestwiony, więc szukam jakiegoś innego rozwiązania. Zamiast takiego gadania, lepiej daj jakiś dobry pomysł..
Mógłbyś rozwinąć o co ci chodzi?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Balance Mod v.2

Post by YuriStriatov »

Nitek Manual Rush na CB jest unicestwiony przez jedna bardzo banalnie prosta rzecz: zrob tak zeby HG mialo 10 razy nizszy damage na ludzi i tak z 4 razy nizszy na budynki niz jak ma teraz. Proste.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Balance Mod v.2

Post by Serpent »

Źle mówisz,po 1 zmniejszenie 10x damage hg spowoduje że nawet grupa ludzi z bazokami rozwali 15 hg bez problemu,po 2 10x zmniejszone damage hg na ludzi zakładając że mamy 3 komp rozwinięcie to obrażenia wynosić będą około 3 -.-,po 3 każdy przerzuci sie na inną broń,choćby nawet karabiny maszynowe których nie bedzie jak powstrzymać bo hg raczej nikt nie będzie robił,po 4 rushu nie da się zniwelować to już taki urok OW.
Podsumowując ja zmniejszył bym damage hg ale nie aż tak jak to yuri proponuje,zmianą mogła by tez ulec ich cena.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: Balance Mod v.2

Post by Xero Rozbójca »

Ja proponuję zmniejszyć dmg hg na ludzi do 50 pkt, na pojazdy do 100pkt, a na budynki do 60pkt (aby tyle dmg waliły na full rozwinięciu kompa i uzbr.) oraz cenę podnieść do 120 skrzynek
Wtedy każdy miałby jakieś szanse, a wiadomo, że hg na III poz. uzbr. uderza 2x szybciej.
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Balance Mod v.2

Post by Radzio »

@Serpent
Jeśli sądzisz, że gra pokazuje Ci prawdziwe obrażenia, to się mylisz.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Balance Mod v.2

Post by Serpent »

No to graj sobie pojazdami tak żeby nic nie można było zrobić piechocie :lol:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Balance Mod v.2

Post by YuriStriatov »

Ech nie dociera widze koncept ze spamowanie jest do dupy? HG powinno byc rozjebane przez kilka bazook, przeciez o to chodzi. Dlatego 10x. Jak chcesz te bazooki rozwalic to budujesz ze 2-3 karabinki gatlinga. A nie bezmyslny spam HG ktore rozpierdala wszystko. HG powinno byc tylko dobre na pojazdy, budynki i ludzie powinni je niszczyc bez problemu i wtedy jest dobrze. A nie ze q*a super bron na wszystko.

Jesli balance mod nadal pod hg rush bedzie robiony to rownie dobrze mozna sobie i bez niego grac w normalne OW gdzie kazdy sobie bierze am/rus manual hg i jedzie wszystko bez mydla, oprocz tylko wiekszej ilosci wyzej wspomnianych manuali.
Image
User avatar
Leszcz
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 130
Joined: Sat Sep 19, 2009 7:45 am

Re: Balance Mod v.2

Post by Leszcz »

Spamować każdy jeden głupi umie a myśleć to nie ma komu :D

A przechodząc do tematu, to tak:

Że ten cały spam się znaczą od tego że Nitek przegrał to się nie dziwię, bo on lubi robić z igły widły :D większość z was jest ograniczona do bazy i 3 zasad CB SW czasem CW no i w ostateczności HC i NW. czyli w sumie 5 zasad na 1 mapie gdzie OW w podstawie ma 16 map na multiplayer i kampanie 2. ale zostając przy trybie Multiplayer, i tym że większość mówieniu jak nooby, że ta czy inna mapa jest mapą dla noobów, tylko dlatego że jak nooby nie umieją grać poszczególnych zasad tak większość z was nie umie grać na innych mapach niż baza obcych...

//jeszcze jedno, Arabami 3 razy większy rush bym zatrzymał :D
Czuję, że jestem w matni
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...

Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 196
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Re: Balance Mod v.2

Post by Gogeta103 »

Zgadzam się z Yurim, ale co do kwestii ataku HG na budynki to bym je raczej zmniejszył od tego są wyrzutnie rakiet.

A poza tym gdyby Nitek dostał więcej skrzyń to dziś tego tematu by tu nie było. Taka prawda, że jeśli nam dogadzają to siedzimy cicho.
User avatar
Leszcz
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 130
Joined: Sat Sep 19, 2009 7:45 am

Re: Balance Mod v.2

Post by Leszcz »

Hmm... na problem skrzynek to ja mam 1 rade, a dokładniej pójść bardziej w badania i skrzynek będzie pod dostatkiem :D
Czuję, że jestem w matni
Nie pierwszy to już raz
I chyba nie ostatni...

Zagrajcie ze mną w pokemony :]
http://poke-life.net/rejestracja.php?polec=222436
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Balance Mod v.2

Post by Nitek »

Gogeta103 wrote:A poza tym gdyby Nitek dostał więcej skrzyń to dziś tego tematu by tu nie było. Taka prawda, że jeśli nam dogadzają to siedzimy cicho.
Może dziś nie, ale za jakiś czas, bo prędzej czy później znudziło by mi się jechanie każdego grającego AM na CB.
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 196
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Re: Balance Mod v.2

Post by Gogeta103 »

Musiałbyś mieć zajebis*e szczęście żeby za każdym razem dostawać full skrzynek.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Balance Mod v.2

Post by Nitek »

Gogeta103 wrote:Musiałbyś mieć zajebis*e szczęście żeby za każdym razem dostawać full skrzynek.
Jak gram rosjanami to nie potrzebuję dużo skrzyń. Nie ważne jak mało skrzyń spadnie - dla rosjan i tak wystarczy.
Post Reply