Dublowanie twarzy hc_gallery

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Radzio »

Sam jesteś sektor.

Jest kilka możliwości uratowania mapy.
  • szukamy i przywracamy mapę z katalogu BackupData w folderze mods lub
  • usuwamy wszystkie pliki *.bin z katalogu mapy
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Serpent »

Wtedy jak mi na pw powiedziałeś o tym to próbowałem u siebie zrobić tak usuwając te pliki .bin i mapa nie włącza się nadal.Wszystko musiałem robić od nowa.Zapewne ten ziom nie ma backupa skąd mógłby wczytać mapę.

PS:Prosiłbym żeby zachować umiar i nie obelgowć mnie za to że chce pomoc,fakt napisałem niezrozumiale ale to nie powód do obleg :(
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Radzio »

Ej, wyluzuj. Chciałem tylko podkreślić, że twój post był mało pomocny.

A tego warto spróbować. Przecież nie wszystkie przypadki są identyczne.
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Gwrhkhsh »

Poza tym, o ile się orientuję, to backupy zapisują się same. Nie wiem, czy to dokładnie o nie chodzi, bo nigdy nie korzystałem, ale pewnie wystarczą.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Antitheus »

Backupy z edytora zapisują się same? Osobiście pierwszy raz słyszę.
Najlepszym rozwiązaniem jest savowanie moda co jakiś czas pod różną nazwą.
Polecam też robienie Test modów, w których będzie sprawdzało się dzialanie poszczególnych bloków i następnie, gdy działają kopiowanie ich do właściwego moda.

Wiem, że mało to pomaga i też nie wnosi wielkiego novum ale musiałem wtrącić swoje trzy grosze ;)
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Gwrhkhsh »

Plików z folderu, o którym mówi Radzio nigdy nie tworzyłem, a tam są. Więc edytor umieścił je tam sam.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Serpent »

Gwrhkhsh wrote:Poza tym, o ile się orientuję, to backupy zapisują się same. Nie wiem, czy to dokładnie o nie chodzi, bo nigdy nie korzystałem, ale pewnie wystarczą.
Tak ale dopiero wtedy gdy stworzysz takowy backup w opcjach edytora,wtedy w folderze Backup jest twoja mapa ze wszystkim co było przez stworzeniem tej kopii zapasowej.Potem ten folder można wykorzystywać do takich sytuacji.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Radzio »

On sam się tworzy. To mapa przed ostatnim zapisem.
zielu
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 31
Joined: Fri Mar 20, 2009 4:43 pm
Location: Polish, Oświęcim, Zator
Contact:

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by zielu »

ok, dzięki, wziąłem z backupa i gra ale wczytywanie postaci dalej nie.. nie pojawiają się na mapie ani nie widać dialogów.. tak jak by funkcja starter nie działała...

kod

Code: Select all

export tom;
export alex;
export inz;
export har;
//export Tom,Jayceon,alex; ///mozesz dopisać inne postacie


export function starter;  ///funkcja starter

begin

   ResetFog;  ///resetuje mgłę wojny


   uc_side=1; ///strona postaci, tu niebieski
   Tom = CreateCharacter('Tom');
   PlaceUnitArea(tom,Area39,false);

uc_side=1; ///strona postaci, tu niebieski
   Alex = CreateCharacter('Alex');
   PlaceUnitArea(alex,Area39,false); ///to tylko do 2 postaci,pamietaj o exporcie na początku
  uc_side=1; ///strona postaci, tu niebieski
   inz = CreateCharacter('Jayceon');
   PlaceUnitArea(inz,Area39,false); ///to tylko do 2 postaci,pamietaj o exporcie na początku

end;


starting
begin
starter;
//ResetFog;
//end;
//EXPORT tom;
//tom = CreateCharacter('Tom');
//alex = CreateCharacter('Alex');
//inz = CreateCharacter('Jayceon');
//inithc;
//inituc;
uc_side=4;
uc_nation=nation_american;
uc_direction=5;
hc_name='Ron Harrison';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_gallery='us1';
hc_face_number=6;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[6, 2, 4, 2];
hc_skills=[6, 2, 4, 2];
// hc_importance=110;
har=CreateHuman;
placeunitxy(tom,27,47,false);
placeunitxy(alex,24,45,false);
placeunitxy(inz,26,50,false);
placeunitxy(har,65,56,false);
Wait(2);
Dialogueon;
InGameOn;
Say(tom, 'AM2-TOM-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-02');
SayRadio(har, 'AM2-HAR-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-03');
InGameOff;
Dialogueoff;
if IsInArea(tom, Area38) then begin
Dialogueon;
InGameOn;
Say(har, 'AM2-HAR-01');
Say(tom, 'AM2-TOM-02');
Say(har, 'AM2-HAR-02');
Say(tom, 'AM2-TOM-03');
InGameOff;
Dialogueoff;
end;
end;


Dodam że koleś który tworze a nie wczytuje normal dziła..
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Serpent »

Po co wczytujesz 2 raz postacie skoro wczytują się one w funkcji (właśnie po to ona jest -.- ). Sprawdź Map Preferences mgłe wojny i side gracza. Zauważyłem kilka błędów w sailu:

Code: Select all

starting
begin
starter;

uc_side=4;
uc_nation=nation_american;
uc_direction=5;
hc_name='Ron Harrison';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_gallery='us1';
hc_face_number=6;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[6, 2, 4, 2];
hc_skills=[6, 2, 4, 2];
// hc_importance=110;
har=CreateHuman;
placeunitxy(tom,27,47,false);
placeunitxy(alex,24,45,false);
placeunitxy(inz,26,50,false);
placeunitxy(har,65,56,false);
Wait(2$00); ///Ja bym nie pisał Wait(2) bo może to powodowac błąd
Dialogueon;
InGameOn;
CenterNowOnUnits(tom);
Say(tom, 'AM2-TOM-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-02');
SayRadio(har, 'AM2-HAR-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-03');
InGameOff;
Dialogueoff;
end;

every 0$01 trigger IsInArea(tom, Area38) do ///tak lepiej nieprawdaż?
begin
Dialogueon;
InGameOn;
Say(har, 'AM2-HAR-01');
Say(tom, 'AM2-TOM-02');
Say(har, 'AM2-HAR-02');
Say(tom, 'AM2-TOM-03');
InGameOff;
Dialogueoff;
end;
Moje pytanie co to jest?

Code: Select all

//ResetFog;
//end;
//EXPORT tom;
//tom = CreateCharacter('Tom');
//alex = CreateCharacter('Alex');
//inz = CreateCharacter('Jayceon');
//inithc;
//inituc;
Jak wspomniałem wyżej nie wczytuj 2 razy tych samych postaci.Sprawdź czy dobrze zapisuje postacie w 1 misji.Pamiętaj również że aby pojawił się te postacie MUSISZ przejść poprzednią misje aby edytor(gra) miała skąd ich wczytać.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by Radzio »

Serpent wrote:Moje pytanie co to jest?

Code: Select all

//ResetFog;
//end;
//EXPORT tom;
//tom = CreateCharacter('Tom');
//alex = CreateCharacter('Alex');
//inz = CreateCharacter('Jayceon');
//inithc;
//inituc;
To 8 zakomentowanych linii, panie Serpencie.
zielu
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 31
Joined: Fri Mar 20, 2009 4:43 pm
Location: Polish, Oświęcim, Zator
Contact:

Re: Dublowanie twarzy hc_gallery

Post by zielu »

duzo mi o nie pomogło..

a może musze jeszcze dodac w 1 misji coś?

mam taką funkcje kończącą w 1 misji

Code: Select all

   AddMedal('Medale',1);
   AddMedal('Medale',2);
   AddMedal('Medale',3);
   GiveMedals('MAIN');
   RewardPeople(tom);
   //RewardPeople(inz);
   //RewardPeople(solider);
   SaveCharacters(tom,'Tom');
   SaveCharacters(inz,'Jayceon');
   SaveCharacters(solider,'Alex');
   YouWin;
dodać coś jeszcze??
Post Reply