Jest kilka możliwości uratowania mapy.
- szukamy i przywracamy mapę z katalogu BackupData w folderze mods lub
- usuwamy wszystkie pliki *.bin z katalogu mapy
Tak ale dopiero wtedy gdy stworzysz takowy backup w opcjach edytora,wtedy w folderze Backup jest twoja mapa ze wszystkim co było przez stworzeniem tej kopii zapasowej.Potem ten folder można wykorzystywać do takich sytuacji.Gwrhkhsh pisze:Poza tym, o ile się orientuję, to backupy zapisują się same. Nie wiem, czy to dokładnie o nie chodzi, bo nigdy nie korzystałem, ale pewnie wystarczą.
Kod: Zaznacz cały
export tom;
export alex;
export inz;
export har;
//export Tom,Jayceon,alex; ///mozesz dopisać inne postacie
export function starter; ///funkcja starter
begin
ResetFog; ///resetuje mgłę wojny
uc_side=1; ///strona postaci, tu niebieski
Tom = CreateCharacter('Tom');
PlaceUnitArea(tom,Area39,false);
uc_side=1; ///strona postaci, tu niebieski
Alex = CreateCharacter('Alex');
PlaceUnitArea(alex,Area39,false); ///to tylko do 2 postaci,pamietaj o exporcie na początku
uc_side=1; ///strona postaci, tu niebieski
inz = CreateCharacter('Jayceon');
PlaceUnitArea(inz,Area39,false); ///to tylko do 2 postaci,pamietaj o exporcie na początku
end;
starting
begin
starter;
//ResetFog;
//end;
//EXPORT tom;
//tom = CreateCharacter('Tom');
//alex = CreateCharacter('Alex');
//inz = CreateCharacter('Jayceon');
//inithc;
//inituc;
uc_side=4;
uc_nation=nation_american;
uc_direction=5;
hc_name='Ron Harrison';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_gallery='us1';
hc_face_number=6;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[6, 2, 4, 2];
hc_skills=[6, 2, 4, 2];
// hc_importance=110;
har=CreateHuman;
placeunitxy(tom,27,47,false);
placeunitxy(alex,24,45,false);
placeunitxy(inz,26,50,false);
placeunitxy(har,65,56,false);
Wait(2);
Dialogueon;
InGameOn;
Say(tom, 'AM2-TOM-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-02');
SayRadio(har, 'AM2-HAR-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-03');
InGameOff;
Dialogueoff;
if IsInArea(tom, Area38) then begin
Dialogueon;
InGameOn;
Say(har, 'AM2-HAR-01');
Say(tom, 'AM2-TOM-02');
Say(har, 'AM2-HAR-02');
Say(tom, 'AM2-TOM-03');
InGameOff;
Dialogueoff;
end;
end;
Kod: Zaznacz cały
starting
begin
starter;
uc_side=4;
uc_nation=nation_american;
uc_direction=5;
hc_name='Ron Harrison';
hc_sex=sex_male;
hc_class=class_soldier;
hc_gallery='us1';
hc_face_number=6;
hc_attr=[12,11];
hc_basic_skills=[6, 2, 4, 2];
hc_skills=[6, 2, 4, 2];
// hc_importance=110;
har=CreateHuman;
placeunitxy(tom,27,47,false);
placeunitxy(alex,24,45,false);
placeunitxy(inz,26,50,false);
placeunitxy(har,65,56,false);
Wait(2$00); ///Ja bym nie pisał Wait(2) bo może to powodowac błąd
Dialogueon;
InGameOn;
CenterNowOnUnits(tom);
Say(tom, 'AM2-TOM-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-02');
SayRadio(har, 'AM2-HAR-01');
Say(alex, 'AM2-ALEX-03');
InGameOff;
Dialogueoff;
end;
every 0$01 trigger IsInArea(tom, Area38) do ///tak lepiej nieprawdaż?
begin
Dialogueon;
InGameOn;
Say(har, 'AM2-HAR-01');
Say(tom, 'AM2-TOM-02');
Say(har, 'AM2-HAR-02');
Say(tom, 'AM2-TOM-03');
InGameOff;
Dialogueoff;
end;
Kod: Zaznacz cały
//ResetFog;
//end;
//EXPORT tom;
//tom = CreateCharacter('Tom');
//alex = CreateCharacter('Alex');
//inz = CreateCharacter('Jayceon');
//inithc;
//inituc;
To 8 zakomentowanych linii, panie Serpencie.Serpent pisze:Moje pytanie co to jest?Kod: Zaznacz cały
//ResetFog; //end; //EXPORT tom; //tom = CreateCharacter('Tom'); //alex = CreateCharacter('Alex'); //inz = CreateCharacter('Jayceon'); //inithc; //inituc;
Kod: Zaznacz cały
AddMedal('Medale',1);
AddMedal('Medale',2);
AddMedal('Medale',3);
GiveMedals('MAIN');
RewardPeople(tom);
//RewardPeople(inz);
//RewardPeople(solider);
SaveCharacters(tom,'Tom');
SaveCharacters(inz,'Jayceon');
SaveCharacters(solider,'Alex');
YouWin;