mapka

Tematy zbędne, ale zbyt dobre by je usunąć znajdują się tutaj.
dark1992
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 27
Joined: Sun Nov 26, 2006 8:02 pm

hehe

Post by dark1992 »

no co ty odezwal sie xD ja tez 14 :P
wyslalem ci pm z linkiem
Marduk14
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 6
Joined: Fri Jul 28, 2006 1:16 pm

Post by Marduk14 »

Co do mojego problemu. Wszystko mam ok. Dialogi dzialaja. W edytorze wszystko dziala jak nalezy.
dark1992
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 27
Joined: Sun Nov 26, 2006 8:02 pm

...

Post by dark1992 »

ale dialogi dizlaja ci w edytorze czy w edytorze i w modzie ??

A NNplaya i co sciagneles?
i piszac :Aha, w grze wszystkie miejsca docelowe są zaznaczone 1.
to o co ci chodzilo ? gdzie musze to zaznaczyc ?
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Tak. No więc: nie wyświetla się tekst przegrania, bo w texts.txt jest Tchorz, a w Sailu tchorz (tak myślę, bo nie przestawiałem). A i nie musisz pisać Wait(0$05);. Wystarczy Wait(0$5);
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

wielkosc liter NiE Ma ZnAcZeNiA, wyslij mi link do tego moda na pm to zobacze co nie gra
dark1992
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 27
Joined: Sun Nov 26, 2006 8:02 pm

...

Post by dark1992 »

błąd naprawiony :) teraz mam następny ...

w misji 2 mam taki kod:

Code: Select all

Starting
Begin
ComStop([groth,sroth,Hawk]);
SetAreaMapShow(Area01,1);
InGameOn;
CenterOnUnits(Dark);
Say(Dark,'dr1');
Say(Dark,'dr2');
SayRadio(Dark,'dr3');
SayRadio(Skott,'dr4');
SayRadio(Dark,'dr5');
SayRadio(Skott,'dr6');
SayRadio(Dark,'dr7');
SayRadio(Skott,'dr8');
Say(Dark,'dr9');
Wait(0$05);
SayRadio(Hawk,'dr10');
SayRadio(Skott,'dr11');
SayRadio(Hawk,'dr12');
SayRadio(Skott,'dr13');
SayRadio(Dark,'dr14');
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('CM1');
SaveForQuickRestart;
end;

every 0$1 do
Begin
enable;
If IsDying(Dark) then
Begin
YouLost('Dark');
end;
end;

every 0$1 do
Begin
enable;
If IsDying(Hawk) then
Begin
AddMedal('zyjesz',-1);
end;
end;


every 0$1 trigger See(GetSide(Dark),Hawk) do
Begin
CenterOnUnits([Dark,Hawk]);
SetSide(Hawk,GetSide(Dark));
SetAttitude(1,2,att_enemy,true);
Say(Hawk,'dr15');
Say(Dark,'dr16');
AddMedal('hawk',1); //Tutaj też -, czyli nie dostajesz medalu.
end;

function somebody_alive;
var i,n;
  begin
    n:=0;
    for i in FilterAllUnits([[f_type,unit_human],[f_side,2]]) do
      if (i<>29) and IsOK(i) then
        n:=n+1;
    result:=n;
  end;


every 0$01 trigger not somebody_alive do
begin
wait(0$01);
Say(Hawk,'dr17');
Say(Dark,'dr18');
Say(Hawk,'dr19');
end;
every 0$1 trigger IsInArea(Dark,Area01) do
Begin
Case Query('Zapytanie1') of
1 : begin
AddMedal('doszles',1);
AddMedal('zyjesz',-1);
If not GetSide(Dark)=GetSide(Hawk) then
AddMedal('hawk',-1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(Dark);
SaveCharacters(Dark,'Dark');
SaveVariable(GetLives(Dark),'Dark_live');
YouWin
end;
2: begin
end;
end;
end;

every 0$01 trigger IsInArea([Dark,Hawk],Area01) do
Begin
AddMedal('doszles',1);
AddMedal('zyjesz',1);
GiveMedals('Main');
RewardPeople(Dark);
SaveCharacters(Dark,'Dark');
SaveVariable(GetLives(Dark),'Dark_live');
RewardPeople(Hawk);
SaveCharacters(Hawk,'Hawk');
SaveVariable(GetLives(Hawk),'Hawk_live');
YouWin
end;
I o to co chcialem otrzymac pisząc ten kod:
1)Gdy dark dojdzie sam do area01 nie znajdujac i bedadz bez Hawka wyskakuje czy chce isc czy szukac go dalej jesli klikne tak otrzymuje medal '1' i WIN a jak nie to zeby go dalej szukal
-a jak dojdzie z nim dostal medal '1,2,3' i WIN
-jesli go znajdzie ale hawk zginie i dojdzie do area zeby dostal medal '1,2' i WIN
2)Jak znajdzie hawka bez wczesniejszego klikania czy chce sie go szukac czy nie:
- jak dojdzie z nim zeby dostal dostal medal '1,2,3' i WIN
-jesli go znajdzie ale hawk zginie i dojdzie do area zeby dostal medal '1,2' i WIN
3)Jak narazie dziala tylko jak dojde darkiem do area01 i klikne tak to wygrywa i dostaje medal 1 i WIN :P

Jak ktos by mogl to labo niech poprawi to co mam juz napisane albo jak mu sie chce napisze od nowa xD z góry dzięki xD

To chyba wszystko xD
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Wielkość liter nie ma znaczenia w kodzie, ale ma w nazwach z plików typu texts.
dark1992
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 27
Joined: Sun Nov 26, 2006 8:02 pm

...

Post by dark1992 »

a lookales na moj kod ?? zaloze sie ze pewnie wogle to inaczej tsa napisac ..
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

moim zdaniem to w tym kodzie jest wiele rzeczy do poprawienia
dark1992
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 27
Joined: Sun Nov 26, 2006 8:02 pm

...

Post by dark1992 »

no tylko ja nie wiem gdzie te błędy:/

dobra uproscilem strasznie ten kod :/mod teraz stracil na wdzięku ale 2 misja dziala :P ale jak by sie komus chcialo to niech zrobi ten kod xD a i jak odpalam moda to jak przejde misje i wyloncze a potem chce znowu wlonczyc to wyskakuje invalid costam costam "AM" ... wie mze pewnie dużo wam to nie powie :P ale NNPlaya morzes to sprawdzic bo masz mojego moda
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2117
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Post by zoNE »

Może masz na dysku program ArtMoney? I dlatego Ci wyskakuje "AM"? Tyle że to zwykle wyskakuje podczas odpalania gry. PS. nie pisz 2 postów 1 pod 2, zawsze można usunąć stary i napisać nowy lub zedytować stary..
dark1992
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 27
Joined: Sun Nov 26, 2006 8:02 pm

....

Post by dark1992 »

chybanie mam tego programu ;/
ale mniejsza mam teraz gupi problem troche robilem ale nie umiem naprawic :
zrobilem 1 misje skladajaca sie z 2 mapek w mod launcherze dziala ok mapka sie przelancza tylko dialogi ktore mialy byc w 2 mapce nie wyswietlaja sie ... a w 1 mapce norm wszystko jest ... tak jakby nie bylo txt ... a zrobilem to tak w txt01.wri zapisalem jako unicode i sa tam wszystkie dialogi z 1 mapki i 2 ... napiszcie jesli to tsa jakos specjalnie inaczej zrobic .... albo wogle help xD
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Wiem, o co chodzi dark1992: "Ar" Is not a valid integer value, czyż nie? W missions.dat zmień nazwy map z Ar01 na 01 i to samo z folderami w których są zapisane i to chyba tyle.

A swoją drogą to może któryś z adminów mógłby sformułować proste zasady dot. forum i zrobić z tego temat tak jak to jest na OWSupport?
dark1992
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 27
Joined: Sun Nov 26, 2006 8:02 pm

...

Post by dark1992 »

no wlasnie pomyslalem kiedys ze to tak mzoe byc i zmienilem am01 na 01 i am01_cont na 01_cont a w mission.dat tez na 01 ale potem mialem inny błąd ... :List Index Out Of Bounds (6) czy jakos tak :/ i prosze tez o pomoc z ty m problemem z dialogami w misji z 2 mapek :/
User avatar
Phantom
Veteran
Poland
Posts: 283
Joined: Thu Apr 13, 2006 3:50 pm

Post by Phantom »

NNPlaya wrote: A swoją drogą to może któryś z adminów mógłby sformułować proste zasady dot. forum i zrobić z tego temat tak jak to jest na OWSupport?
Nie widzę na razie takiej potrzeby :/ Nie jest to aż tak oblegane forum, aby musiało mieć szczególne zasady. Zasady stucuka zresztą też nie naleza do jakis wyjątkowych. Wystarczy, że będziecie się trzymać ogolnych zasad panujących na forach i netykiety ( no może z wyjątkiem bluźniecia od czasu do czasu ^_^)
Jak to ktoś napisał :
"Life is brutal, a admin bardziej" :)
Locked