Możliwości modderskie

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Odpovědět
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Příspěvky: 2898
Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
Bydliště: Bialystok, Poland

Możliwości modderskie

Příspěvek od Radzio »

Napiszcie, jakich możliwości odnośnie moddingu Wam brakuje, a ja wybiorę kilka z pomysłów, którymi zajmę się w najbliższym czasie. :-)
Szatyn
Soldier level 3
Soldier level 3
Příspěvky: 67
Registrován: úte črc 14, 2009 5:36 pm

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od Szatyn »

w sensie wsadzenia tego do edytora, sprecyzuj
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Příspěvky: 2898
Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
Bydliště: Bialystok, Poland

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od Radzio »

Bardzo ogólnie.
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4173
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od Serpent »

Od dawna czekałem na taki temat :D

Po pierwsze przydałoby się jakoś zrobić żeby gra czytała nowe modele robione w GM Editor bo obecnie jest błąd w edytorze.

Po drugie nie zawsze da się zrobić fale na wodzie, nie wiem czemu ale edytor nie chce wyeksportować water image (dotyczy tylko kilku przypadków).

Po trzecie folder Backup, powinien zawierać mapę z przedostatnim zapisem mapy a nie ostatnim tak jak jest to teraz, bo obecnie to mija się z celem gdy zapiszemy uszkodzoną mapę.

Przydało by się też żeby okno podglądu na mapę było nieco większe.

Fajnie było by też dodawać swoje elementy krajobrazu do gry typu drzewa, słupy, kamienie, tabliczki itd.

Dobrze było by też poprawić dodawanie animacji do mapy, bo obecnie to jest kiepsko jeśli chodzi o jakość tych klatek w edytorze.

Przydałby się program do edycji interfejsu, który umożliwił by kolorowanie i przesuwanie guzików przynajmniej w głównym menu.

I ostatnie, miło byłoby wykorzystać Apeman Campaing ale nie wiem czy to obecnie możliwe.

To tyle, jak coś sobie przypomnę to dopiszę :P
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Příspěvky: 2898
Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
Bydliště: Bialystok, Poland

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od Radzio »

Serpent píše:1. Po pierwsze przydałoby się jakoś zrobić żeby gra czytała nowe modele robione w GM Editor bo obecnie jest błąd w edytorze.

2. Po drugie nie zawsze da się zrobić fale na wodzie, nie wiem czemu ale edytor nie chce wyeksportować water image (dotyczy tylko kilku przypadków).

3. Po trzecie folder Backup, powinien zawierać mapę z przedostatnim zapisem mapy a nie ostatnim tak jak jest to teraz, bo obecnie to mija się z celem gdy zapiszemy uszkodzoną mapę.

4. Przydało by się też żeby okno podglądu na mapę było nieco większe.

5. Fajnie było by też dodawać swoje elementy krajobrazu do gry typu drzewa, słupy, kamienie, tabliczki itd.

6. Dobrze było by też poprawić dodawanie animacji do mapy, bo obecnie to jest kiepsko jeśli chodzi o jakość tych klatek w edytorze.

7. Przydałby się program do edycji interfejsu, który umożliwił by kolorowanie i przesuwanie guzików przynajmniej w głównym menu.

8. I ostatnie, miło byłoby wykorzystać Apeman Campaing ale nie wiem czy to obecnie możliwe.
1, 5. Dużo czasu zajęłoby mi przepisanie edytora GM tak, by w końcu naprawdę działał. Ale na wakacjach mogę się zająć.

2. Send me the map.

3. Zajmę się.

4. Kup większy monitor. Srsly, albo źle rozumiem, albo jesteś dziwny :P

6. Gorzej niż 1, 5 :P

7. Również pomyśli się na wakacjach. Ogólnie być może przejdziemy na OGL do tej pory.

8. Zajmę się.
Szatyn
Soldier level 3
Soldier level 3
Příspěvky: 67
Registrován: úte črc 14, 2009 5:36 pm

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od Szatyn »

ciekawym rozwiazaniem by bylo stworzyc cos nowego, nacje, jakas czesc budynku, albo nowy jakis z nowym zastosowaniem, bron, cokolwiek co dodaloby powiewu nowosci
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4173
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od Serpent »

GM Editor jest zepsuty więc na razie zapomnij o tym ;p

Co do monitora, mam 21 calowy ale chodziło mi o możliwość rozciągania, zwijania okien tych po bokach.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Příspěvky: 2898
Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
Bydliště: Bialystok, Poland

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od Radzio »

No to się zobaczy.
deekline
Soldier level 0
Soldier level 0
Příspěvky: 8
Registrován: čtv led 19, 2012 10:33 pm

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od deekline »

mnie zastanawia jak dodać głos do moda
Uživatelský avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Příspěvky: 4173
Registrován: úte črc 07, 2009 9:13 pm
Bydliště: Polska - EuroStan ZSRE
Kontaktovat uživatele:

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od Serpent »

deekline píše:mnie zastanawia jak dodać głos do moda
http://wiki.owsupport.com/index.php?tit ... s/pl#Intro
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Uživatelský avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 997
Registrován: pon dub 13, 2009 4:13 pm
Bydliště: Białystok
Kontaktovat uživatele:

Re: Możliwości modderskie

Příspěvek od Nitek »

Headers.wri nie obsługuje więcej niż jedno cont, tj. przy 03_cont_cont w grze w ekranie ładowania daje mi informacje z 03_cont, a wszystko mam zrobione dobrze.
Odpovědět